Avatar billede alabamaboy Nybegynder
05. februar 2004 - 13:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Computer går i sort efter bios

Hej.

Har samlet min nye computer, men den vil ikke starte ordentligt.

Den vil godt starte op og vise bios, men lige efter bios-start up-frekvensen, går skærmen i sort. Kun en cursor blinker på skærmen.

Hvad kan være galt?
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:24 #1
Sikker på du har samlet den korrekt????
Avatar billede alabamaboy Nybegynder
05. februar 2004 - 13:27 #2
Nope, men hvilke dele vil kunne gøre, at den "går i sort" på den måde?
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:27 #3
kan du slet ikke nå at komme ind i bios?
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:28 #4
Grafikkortet skal du være sikker på sidder ordenligt fast bl.a.
Men en lang række ting er  da vigtige! Hvordan samlede du den..altså bare på må og få eller???
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:29 #5
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:30 #6
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:31 #7
og vær en guttermand og husk at lukke dine gamle spørgsmål :)

Gør det nemmere at få hjælp herinde
Avatar billede alabamaboy Nybegynder
05. februar 2004 - 13:45 #8
ok - tak for hjælpen - gennemgår linkene i aften på min pc, når jeg har fri fra arbejde og ser om de hjælper - vender tilbage i morgen. har lukket mine to åbne spørgsmål :-)
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:47 #9
Cool du gad.

Hyg dig ok
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:47 #10
dropper et svar i tilfælde af du får det løst, ellers afviser du bare ok!
Avatar billede alabamaboy Nybegynder
06. februar 2004 - 12:39 #11
Det var problemer med tastaturet, fik løst problemet. Tak for linksne.
Avatar billede ird Praktikant
06. februar 2004 - 12:40 #12
Tak for point :)

Ha det godt