Avatar billede farius Nybegynder
05. februar 2004 - 01:16 Der er 6 kommentarer

Winzip komprimering

Hej alle...

Jeg sidder men en masse billeder i en mappe jeg godt vil have komprimeret så de ikke fylder så meget..
Mappen fylder 380 mb. jeg har prøvet at komprimere i winrar men sparede kun 5 mb, hvilket fter min mening ikke er ret meget...

Er der noget der har tips til hvordan og ved hjælp af hvilke programmer jeg kan spare yderligere plads..
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2004 - 01:19 #1
Mange grafik formater f.eks. JPEG er allerede komprimeret og så er det
meget svært at komprimere dem yderligere.

Hvis ikke winzip eller winrar giver noget, så er det næppe noget at
komem efter.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2004 - 01:20 #2
Du kan muligvis afhængig af formatet åbne filerne i et grafik program
og krympe dem ved at forringe kvaliteten, men det formoder jeg er uinteressant.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. februar 2004 - 21:49 #3
OK ?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 21:51 #4
hvad finder du ud af farius??
arne_v har svaret på dit ?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2004 - 15:10 #5
lukketid farius?????????????????????????
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2005 - 10:06 #6
lukketid farius?