Avatar billede mamar77 Nybegynder
04. februar 2004 - 23:09 Der er 4 kommentarer

Tilføjer åØå i starten af e-mails.

I dansk Outlook 2003, når jeg marker og kopierer (CTRL+C) tekst fra en e-mail i indbakke, og indsætter (CTRL+P) teksten i en ny e-mail og mailer den videre. Så får den modtagne e-mail tilføjet følgende 3 bogstavskombination: åØå - i starten af e-mailen. Jeg kan ikke fjerne bogstaverne før jeg sender e-mailen, idet de først viser sig efter mailen er modtaget. Er der nogen som kender en løsning, eller ved hvorfor det sker?

Her er et eksempel:

åØåMed Venlig Hilsen
Mysona
Avatar billede el_fredo Praktikant
04. februar 2004 - 23:12 #1
Hmm. Det lugter lidt af virus. Men jeg har ingen anelse...
Avatar billede blyno Praktikant
04. februar 2004 - 23:29 #2
Det er fordi der er to forskellige tekstcodninger. Prøv at sætte alle typer af Mail til rtf.
Når du bruger html som mailtype og sætter den ind i en unicoded mail tilføjer win automatisk de bogstaver.. Så kom ikke at sig at M$ ikke fremmer lokale sprog :-)
Avatar billede majumbo Nybegynder
06. april 2004 - 12:05 #3
Hej - jeg kan se at det er et stykke tid siden at der var gang i denne her stream, men ikke desto mindre er problemet der fortsat for mig og masser af andre.

Kan man gøre noget for at få det væk? Det er nemlig ikke kun i HTML-mails, men også i helt alm. bevsrelser på en txt-baseret mail (altså ikke RTF).
Avatar billede tmor Nybegynder
21. december 2005 - 18:37 #4
Jeg har også stadig dette problem!