Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
04. februar 2004 - 22:41 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Et godt download program

Hejsa...

er der nogen der kender et godt program til at downloade filer fra internettet med,

ikke som kazaa, men som et program der kan gentage en download fra en ganske alm. hjemmeside.

MVH Lynx
Avatar billede chalde Seniormester
04. februar 2004 - 23:34 #2
Evt dette:
http://www.stardownloader.com/
Har ikke selv prøvet det, så jeg kan ikke garantere for hvor godt det er.
Personligt bruger jeg getright (brugte dap tidligere, men har ikke brug for accelerator delen mere)
Avatar billede nva Praktikant
05. februar 2004 - 07:58 #3
Avatar billede ultraper Nybegynder
05. februar 2004 - 13:50 #4
Jeg bruger download accelerater...
den er go.... hent den på www.download.com
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
05. februar 2004 - 13:52 #5
Programmet til dig hedder vel Download Accelerator Plus...

Men som chalde siger, så kan du hente på et af de links han postede...
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2004 - 13:54 #6
ultraper -> Se mit link nr2 :-)
trakavolvien -> Hvorfor ligger du det som et svar når jeg, som du selv siger, allerede har skrevet det?
Avatar billede arlet Juniormester
05. februar 2004 - 13:55 #7
vil anbefale getright eller startdownloader.

DAP er fyldt med spyware!!
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
05. februar 2004 - 13:55 #8
Dunno... jeg tror det er en vane med at første indlæg altid er et svar, og resten kommentare.. Sorry
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2004 - 13:58 #9
arlet -> Det har du da ret i. Har heller ikke brugt det siden 2001 (dengang var ad/spyware ikke noget jeg kendte voldsomt meget til)
Og selve acceleratordelen gør ingen underværker på nogen måde. Derfor valgte jeg getright. Synes også getright har langt bedre funktioner.
Avatar billede ultraper Nybegynder
06. februar 2004 - 20:07 #10
chalde-> sry du har ret... jeg sov...
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
06. februar 2004 - 20:21 #11
Fungere disse programmer noget lign. BitTorrent?
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
07. februar 2004 - 13:11 #12
Takker for alle de gode svar :) det endelige program blev getright :)