Avatar billede lydia Nybegynder
04. februar 2004 - 08:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Send raport som vedhæftet fil

Hvordan sender jeg en raport som vedhæftet fil? Det skal helst være i et format som modtagern kan åbne uden at have Access selv.
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. februar 2004 - 08:49 #1
Kan du ikke eksportere rapporten over i et Word-dokument og sende det?
Avatar billede mugs Novice
04. februar 2004 - 08:50 #2
Prøv denne:

DoCmd.SendObject acReport, "RAPPORTNAVN", "Snapshotformat(*.snp)", "MODTASGERS E-AIL", "", "", "EMNE", "TEKST", False, ""
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
04. februar 2004 - 09:04 #3
Du kan jo overføre en rapport til Word, og så bare gemme den der og sende den som en almindelig Word Doc...
Avatar billede lydia Nybegynder
04. februar 2004 - 09:24 #4
Hvordan overfører jeg raporten til word?
mugs det er for indviklet for mig, det du skriver. jeg forstår ikke en dyt af det.
Avatar billede mugs Novice
04. februar 2004 - 09:28 #5
Når rapporten er åben, har du en knap på din menulinie der hedder "Office-links". Når du trykker på den kan du analysere rapporten i Excel, eller sende den til Word.

Min kode kan du indsætte i en kommandoknap i en formular, og så sende en rapport vedhæftet en e-mail.

Argumenterne skrevet med stort, skal du ændre til de aktuelle.
Avatar billede lydia Nybegynder
04. februar 2004 - 09:55 #6
Det gik altså meget snild med den knap "Office-links", den havde jeg bar ikke set (selv om det lyder utroligt), nå men tak for hjælpen Lydia
Avatar billede mugs Novice
04. februar 2004 - 10:05 #7
Hvis dit problem er løst, så vær venlig at lukke spørgsmålet.
Avatar billede lydia Nybegynder
04. februar 2004 - 10:24 #8
Jeg har trykket på Accepter flere gange, men der sker ingen ting
Avatar billede mugs Novice
04. februar 2004 - 10:26 #9
Prøv senere - Det kommer nok :o)
Avatar billede lydia Nybegynder
09. februar 2004 - 10:23 #10
Jeg kan alså stadig ikke give et accept. hilsen lydia
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. februar 2004 - 11:57 #11
Du skal markere navnet og trykke Accepter