Avatar billede the_girl Nybegynder
03. februar 2004 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder?

Hi´

Er det muligt at få en internetopkobling uden også at skulle have en fast telefonforbindelse?

Jeg vil meget gerne have en internetforbindelse (og gerne en hurtig én) ude i mit kolonihavehus, men da jeg har mobil, ønsker jeg ikke at betale for abonnement på en fastnet telefon. Jeg har et telefonstik i huset men intet kabeltv.

Kender I til en udbyder, hvor det er muligt og uden det koster en formue at få installeret?
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. februar 2004 - 10:25 #1
Hos cybercity kan du få adsl uden at have fastnet telefon. Det har jeg selv.
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. februar 2004 - 10:26 #2
tjek på www.cybercity.dk hvad det koster... Mener de kører nogen tilbud for tiden med gratis oprettelse.
Avatar billede the_girl Nybegynder
10. februar 2004 - 18:24 #3
Takker og bukker og deler point ud :-)