Avatar billede scriptmanden Nybegynder
03. februar 2004 - 09:12 Der er 9 kommentarer

Et ASP script somkøre med Access Database.

Hej jeg haren webshop. som jeghar donwloadet. Hvis jeg installer IIS på windows2000PRO. Så virker den kun på selve IIS serveren hvis jeg prøver på min ejen Bærbar så virker den ikke. Jeg kan godt se siden. men nå jeg så klikker på en vare så er det lige som om den sletter den fra databasen. alså ikke varen. men ens bestilling.. Skal Access været installet? på serveren??.. Ved ikke held om dettet er rigtig Kategori.

M.V.H Lars
Avatar billede tony-tiger Nybegynder
03. februar 2004 - 09:15 #1
Jeg kunne forestille mig det er noget med skriverettigheder i IIS. Prøv at slå det til!
Avatar billede scriptmanden Nybegynder
03. februar 2004 - 09:18 #2
Hvor skal man slå det til hende
Avatar billede scriptmanden Nybegynder
03. februar 2004 - 09:20 #3
Men hvis det ikke er skriverettigheder i IIS. Hvad tror du så det kan være?
Avatar billede tony-tiger Nybegynder
03. februar 2004 - 09:46 #4
Så må jeg ikerømme at jeg ikke ved det.. Kan ikke huske præcis hvor man slår det til.. Men det er inde i kontrolpanelet > administration > Internetprogramstyring (?) > egenskaber for standart websted.. Så mener jeg du kan finde det et sted der !
Avatar billede terry Ekspert
03. februar 2004 - 16:59 #5
Access doesnt need to be installed but it will need some drivers such as MDAC. THes are used to read/write data to the dB!

"men nå jeg så klikker på en vare så er det lige som om den sletter den fra databasen" does this mean that you can 'SEE' data?
Avatar billede terry Ekspert
09. februar 2004 - 19:38 #6
.
Avatar billede terry Ekspert
22. februar 2004 - 12:41 #7
.
Avatar billede terry Ekspert
23. februar 2004 - 20:04 #8
.
Avatar billede terry Ekspert
29. februar 2004 - 21:07 #9
come on script man, otherwise I will have to contact admin!