Avatar billede pcp8 Nybegynder
02. februar 2004 - 17:50 Der er 4 kommentarer

Backup Af diablo 2 expansion!

Jeg har lavet en backup cd af mit Diablo 2 expansion cd (Gjorde det med Roxio easy cd creator). Men problemet er så, når jeg sætter cd'en i kommer start screenet frem, men når jeg så trykker play siger den bare: "Please check that your Diablo 2 expansion cd is in your drive". Det er den også, men den gide rikke at starte. Hvis jeg bruger selve original cd'en kan det godt køre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2004 - 18:54 #1
Den er sikkert kopisikret på en eller anden måde - tag en 1:1 kopi med clonecd
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2004 - 18:55 #2
Avatar billede steffansp Nybegynder
26. marts 2004 - 21:44 #3
Du kan også gøre det med alcohol 120%
Avatar billede turaxis Nybegynder
01. april 2004 - 23:01 #4
Får du problemer med din orig. play cd - så kontakter du Blizzard, så bytter de den for dig - (under forudsætning af at den ikke er ridset, eller ødelagt med mishandel) - Jeg fik en cd byttet ved dem uden problemer.

Der var fejl med lydsporet, med den cd jeg fik. Og der var super god service fra deres side... fik en adr. i england, sendte min orig. cd til dem, og fik en anden med posten inden for en uge.