Avatar billede ko-manden Nybegynder
01. februar 2004 - 21:01 Der er 3 kommentarer

skærmbilled placeret forkert

Mens jeg sad og spillede rykkede mit skærmbillede sig langt til venstre!
ude i min højre side er der en sort "margen" på ca. 5cm som er rimelig irreterende.
Vis min opløsning er på det højeste kan jeg ca. se halvdelen af skærmbilledet, vis jeg så sætter opløsningen ned til 800*600 pixel kan jeg se hele skærmbilledet, men den venstre margen er der stadig og 800*600 er en ret lille opløsning på en 19 tommers skærm.
Jeg tror ikke det er skærmkortet da jeg har prøvet at flytte skærmen til en anden computer hvor der var det samme problem.

Jeg har en Compaq MV940 skærm.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. februar 2004 - 21:09 #1
Har din skærm nogle knapper, hvor du kan indstille placering af selve indholdet?
Prøv at lege med det der.. det er så kun højre og venstre..
Avatar billede x-pro Nybegynder
01. februar 2004 - 22:39 #2
hvor mange hz kører du med i den opløsning hvor problemmet opstår
Avatar billede ko-manden Nybegynder
02. februar 2004 - 14:07 #3
ja skærmen har knapper har prøvet den og den der sætter indholdet til højre står allerede på 100%(det er det højeste).
Skærmen kører med 60hz(kan ikke komme laver) hvis jeg sætter den højere bliver problemet værre(skærmbilled længere til højre)