Avatar billede tzinck Novice
01. februar 2004 - 20:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Værktøj til udsendelse af nyhedsbreve

Jeg søger et værrktøj til udsendelse af nyhedsbreve.  Det skal kunne håndtere automatisk af- og tilmelding direkte fra en hjemmeside, og det skal helst kunne sende personaliserede e-mails.

Det skal være meget brugervenligt (plug and play)

Jeg er villig til at betale max 1000 kr. for værktøjet - men ikke nogen løbende abonnement.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
01. februar 2004 - 20:17 #1
Hey
ved ikke om du kan bruge dette men den kan lave personaliserede e-mails

http://www.ppsoft.dk/Mailmaster_Light.htm
Avatar billede hammerhead Nybegynder
01. februar 2004 - 20:19 #2
Hej.

Jeg bruger Announce Mail: http://phpwebscripts.com/free_scripts.html

som er gratis - se det bla. i brug på http://www.flykending.dk/
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. februar 2004 - 21:03 #3
Avatar billede coolius Nybegynder
01. februar 2004 - 22:53 #4
Det kan jeg godt lave til dig til den pris.

Kontakt mig på seb@bossman.dk med mere information
Avatar billede tzinck Novice
09. februar 2004 - 09:02 #5
-> big_ossi
Mailmaster kan ikke håndtere fuldautomatisk til og framelding
Avatar billede tzinck Novice
09. februar 2004 - 09:06 #6
-> bacardil
mailinglist kan ikke sende personlige e-mails :-(
Avatar billede tzinck Novice
09. februar 2004 - 09:09 #7
-> coolius
Opfind det først.  Hvis det er godt vil jeg købe det... men skynd dig...
Avatar billede tzinck Novice
09. februar 2004 - 09:12 #8
-> hammerhead
Announce Mail ser godt ud.  Den tager jeg.  Skal vi bytte nogle point for et svar :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. februar 2004 - 09:42 #9
tzinck> Korrekt. Jeg læste ikke den del som et krav i måden du skrev det på.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
09. februar 2004 - 11:13 #10
et svar