Avatar billede bamsen1 Nybegynder
26. januar 2001 - 00:00 Der er 11 kommentarer

Frontpg eller hva????

Jeg skal til at lave en hjemmeside, og har tit brugt frontpg. men jeg har ikke min cd, i nærheden så kan jeg ik finde et godt program og \"lege\" med på nettet??? Helst gratis ;)

P.S ... Jeg er ik helt hardcore med HTML pro... så det skal gerne være et \"begynderprogram\"
Avatar billede machholdt Nybegynder
26. januar 2001 - 00:06 #1
Stones webwriter
http://www.webwriter.dk/

Dansk og desuden hjælp med html koderne.. Meget godt program, da du slipper for Microsofts navn 400 gange på hjemmesiden.. Gratis ...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. januar 2001 - 00:13 #2
Stones er kanon, men det kræver at du sætter dig lidt ind i HTML-koderne...
Avatar billede west Nybegynder
26. januar 2001 - 00:20 #3
når du nu kender frontpage kan du jo bare bruge frontpage express som følger med win98 eller explorer, du skal bare vælge special installation og sætte x ved frontpage express.
det hele fungere næsten som i den \"store\" udgave, dog med visse begrænsninger.

ps. du fråser da vist lidt med pointene hva

:-) west
Avatar billede blood Nybegynder
26. januar 2001 - 00:32 #4
Jeg kan også anbefale stones og som machholdt skriver så får du hjælp med html koderne
Dvs. at du bare klikker på en knap for at lave et link osv.
http://www.webwriter.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 00:43 #5
Har du ikke word, så brug det, det er næsten lige så godt, som frontpage.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 00:46 #6
http://softseek.zdnet.com/Internet/Web_Publishing_Tools/HTML_Editors___Visual_WYSIWYG/Review_28161_index.html

ellers HotDog PageWiz , som er næsten som FrontPage, blot med flere mulighedder. Der kan man arbejde i 3 forskllige former for editore i samme program . Den nemme, lidt mere avanceret, også i rene koder, hvis det er det man vil.

Et udmærket program, men det koster lidt at beholde.
Avatar billede Kengun Praktikant
07. februar 2001 - 07:45 #7
Jeg kan anbefale WebExpress: http://www.mvd.com/webexpress/
Avatar billede jander Nybegynder
17. februar 2001 - 15:47 #8
Ligesom User:Kengun kan jeg anbefale WebExpress. Det er et kanon program med gode muligheder - Virkelig et forsøg værd!
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2001 - 15:51 #9
Jeg vil anbefale CuteHTML ... kan downloades på [http://www.cuteftp.com]
Kan hjælpe dig med tags\'ene ... foreslår <table> hvis du skriver <ta

Jeg vil absolut fraråde dig at bruge FP! - brug en teksteditor og lær html-tags\'ene ... det er slet ikke så svært!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 06:23 #10
Altså ingen Frontpage. Det er heller ikke nødvendigt for at lukke det her spørgsmål. Jeg svarer og vi deler de 0 point i porten.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2001 - 09:38 #11
Nej den eneste freeware frontpage, der findes er frontpage express, som findes i ie 5,0. Jeg mener ikke engang der findes en trail version  af FrontPage 2000, altså kun en fuld version. Undre mig, at du ikke har din CD i nærheden af dig og din PC\'er.