Avatar billede cillemadsen Nybegynder
01. februar 2004 - 14:32 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Pris for hjemmeside løsning

Hej,

Jeg går og overvejer at starte firma, og vil lige høre jer eksperter om noget :-)

Hvad koster det at få lavet en professionel hjemmeside, hvor der blandt andet kan sælges et produkt via Dankort betaling.

Siden skal bestå af:

4 menuer hvor de kun skal indeholde tekst/billed
1 menu med gæstebog
1 menu med online salg af produkt

Hvis man derefter skal ha ændret på siden eller oprette en lignende side hvor indholdet er ens, men der kun skal have ændret på layout, hvad vil det så koste pr. ny side, når den første side vel kan bruges som skarbelon...

.oO~Cille~Oo.
Avatar billede donwang Nybegynder
01. februar 2004 - 14:35 #1
Du kan kontakte mig på mail eller msn: jens@jespersen.se
Avatar billede bryrup Nybegynder
01. februar 2004 - 14:38 #2
For at få dankort understøttet til online betaling, kan man bestille det ved www.dibs.dk og der er også flere end bare dankort!
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
01. februar 2004 - 14:42 #3
Hej Cille

Jeg vil også gerne give mit bud på en "opstarts-pakke". Du kan kontakte mig for nærmere oplysninger på nicolai@2COMM.dk
Avatar billede ricky Nybegynder
01. februar 2004 - 14:44 #4
DIBS er de suverænt dyreste man kan komme i nærheden af. Jeg ved ikke om de store får noget for deres penge - men jeg synes at det er et sindsygt prisniveau.

Kig på de her istedet: http://www.betaling.dk/forret/webhotel.htm
- jeg ved ikke hvorfor PBS kalder dem webhoteller - for de fleste kan levere løsninger uden webhotel.
Avatar billede coolius Nybegynder
01. februar 2004 - 14:58 #5
Kontakt mig på seb@bossman.dk med mere information, og jeg skal give et gratis tilbud.
Avatar billede swaxi Nybegynder
01. februar 2004 - 15:41 #6
hvis du ikke syntes du har fået nok respons allerede, kan du sende mig en mail på info@kyberfabrikken.dk - så vil jeg gerne give dig uforpligtende et tilbud.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
01. februar 2004 - 15:46 #7
du kan også kontakte mig på th@2media.dk
lige nu er referencerne på www.websolutions.dk men senere idag bliver alt flyttet over på www.2media.dk
Avatar billede nse Nybegynder
01. februar 2004 - 17:39 #8
Overvej evt. www.dandomain.dk , hvis du skal sælge varer. Det er langt den billigste løsning, hvis der bla. skal tilknyttes betalingsgateway.
Det koster 199kr i oprettelse og 299kr pr. md..
Betalingsgateway koster 99kr/md, hvilket er det billigste..
Avatar billede mikker Nybegynder
01. februar 2004 - 22:14 #9
cille>> Et par sider der muligvis vil interessere dig - inden du kaster dig ud i alt for meget:

www.sharksforum.com
www.startfirma.dk
www.ewire.dk

Ellers er der bare at sige: Held og lykke :o)

- Mikker
Avatar billede ricky Nybegynder
01. februar 2004 - 23:03 #10
mikker>> hvad dælen skal hun hos ewire ???
Avatar billede mikker Nybegynder
02. februar 2004 - 21:09 #11
Havde du brugt bare mere end 7 sekunderpå ewire og den indvendige side af hovedet, burde du nok kunne regne den ud :o)

Citater fra siden:
Med en eWIRE erhvervsaftale kan en virksomhed, der sælger via nettet, modtage betaling for såvel fysiske varer som digitalt indhold.

En eWIRE ServicePartner er autoriseret til at installere den software, der skal anvendes af et website for at modtage eWIRE betalinger.

eWIRE betalingssoftware er nemt at installere. Kom i gang med at teste med det samme

Citater slut..

Ser du, der findes andre betalingsmetoder end Dankort. En betalingsform mange mennesker måske ikke er helt rede til at benytte endnu. Og slet ikke på sites de ikke har noget forhold til...

For at gøre det værre kan jeg da nævne en mere.

www.valus.dk

- Mikker
Avatar billede ricky Nybegynder
03. februar 2004 - 00:41 #12
årh mikker! din røver - bare sådan kaster om sig med åndsvage links ;)

ok - hvorfor jeg lige reagerede på ewire er fordi at jeg ikke bryder mig om virksomheden og måden som de kommunikerer på (personlig erfaring med deres direktør der er advokat og ud fra den måde han kommunikerer på - en af de mennesker som man skal holde sig langt langt væk fra).

Derudover kører det jo altså ikke ligefrem særlig godt for valus, e-wire m.v. og ikke mindst coinclick som jo nu får dødsstødet (jeg er ret sikker på at det også sker for de andre - med mindre de tager sig genvaldigt sammen).

(og undskyld til cillemadsen fordi vi spammer dit spm.)
Avatar billede mikker Nybegynder
03. februar 2004 - 06:19 #13
Jeg mener ikke det er spam, tværtimod mener jeg det er ganske vigtigt for cille.

Jeg har ikke selv haft problemer med hverken Ewire eller Valus og synes selv det er et rart alternativ til direkte dankort betaling.

- Mikker
Avatar billede nse Nybegynder
04. februar 2004 - 17:05 #14
Der er ingen grund til at tilbyde Ewire endnu, folk bruger det simpelhen ikke. Det kan også ses, at bla. CoinClick har valgt at lukke, der er endnu ikke et reelt marked, for den skal betalingsløsninger. Det er rigeligt at starte med Dankort/Visa
Avatar billede powerbart Nybegynder
08. februar 2004 - 06:03 #15
Se http://www.less-is-more.dk/ Så får du alle de værktøjer du behøver....