Avatar billede epson Nybegynder
01. februar 2004 - 02:19 Der er 7 kommentarer

videokamera harald-nyborg

Er der nogle der vil anbefale at købe digitalt videokamera hos Harald Nyborg, Model DV3000 til 1200 kr. Eller er det bedre som kasteskyts?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2004 - 02:29 #1
Jeg kan ikke rigtigt finde noget digitalt videokamera på www.haraldnyborg.dk, så jeg ved ikke helt hvilket mærke det er.... Men min umiddelbare reaktion er: Man kan ikke få et ordentligt Digi Photo Cam for under 2000, så det lyder MEGET usandsynligt at man skulle kunne få et video-kamera (digitalt) til en billigere pris, og bedre kvalli ?!?....

Desværre, det er nok bedst egnet som kasteskyts ;-)

Mvh Anders :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. februar 2004 - 02:32 #2
Jeg ville nok lige undersøge hvordan det ville gå, hvis skidtet gik i stykker, med hensyn til servicering osv.
Men garantimæssigt set er der ingen forskel på at handle hos dem i forhold til alle andre stedder.
Jeg kender dog ikke specifikationerne for det pågældende produkt, men allene prisen indikerer at det ikke er et specielt godt produkt, hviket dog ikke er ensbetydende med, at det ikke skulle være godt nok til prisen.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2004 - 02:35 #3
Oh ja.... jeg vil lige tilføje at det ikke var en kritik af Harald Nyborg jeg skrev (de fører faktisk nogle forholdsvis fornuftige produkter - er selv den lykkelige ejer af en CD-brænder som har fungeret upåklageligt i 1½ år)....

Meeeeen.... pris og produkt hører sammen, så opsummerende : "kasteskyts" hehehe :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. februar 2004 - 02:38 #4
Det jeg mente med servicering var, at skulle skidtet gå i udu kan det ta' laaang tid at få det repareret, da de jo ikke har eget serviceværksted til den slags ;o)
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2004 - 02:41 #5
Man får som regel heller ikke repareret et digital videokamera (ligesom man ikke får repareret en harddisk), man får dem som regel ombyttet. Denne tid tager som regel 2 uger (hos Bilka, der kører nogenlunde samme princip)....

Meeeen, man kan heller ikke forvente sig meget service for 1200 kr. Husk også op at der er 2 års reklamationsret, og IKKE garanti.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. februar 2004 - 18:15 #6
"epson" - det skulle gerne være sådan, at du selv deltog lidt aktivt her ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
08. marts 2004 - 00:33 #7
"epson" - her sidder vi så og forsøger at hjælpe dig og vi aner på nuværende tidspunkt ikke en gang, om du har set det vi har skrevet til dig.

Du kunne godt lige ta' at gi' lidt feedback her ;o)