Avatar billede thejoint Nybegynder
31. januar 2004 - 23:47 Der er 4 kommentarer

Skal bruge hjælp til min shop

jeg har en E-shop som jeg er igang med at få til at køre.

Men der er en lille bug i som jeg gerne vil have rettet.
Det drejer sig om at når kunden har valgt et produkt og går til kassen, bliver han så sendt til kassen hvor han skal udfylde en formular. Men problemet er at når kunden har udfyldt formularen så sender den en ordre til mig om at han har bestilt det pågældende produkt, men uden at have set den samlet pris. Det er meningen at kunden så skal sendes videre til den sidste side hvor en online fakture kommer frem med lev. adresse m.m her skal kunden så bekræfte ordren, der efter skal jeg modtage en ordre i min admin (som fungere) og en mail til mig med ordren samt en mail til kunden om hans ordre er blevet bekræftet.

Kan i hjælpe der ude?
Avatar billede krydset Nybegynder
01. februar 2004 - 08:21 #1
så er det jo bare at sende kunden til en side hvor den regner beløbet ud på varene, og der skal der være en godkend/anuller knap!
Avatar billede krydset Nybegynder
01. februar 2004 - 08:22 #2
og først når man trykker godkend skal der sendes mail ud
Avatar billede supermand69 Nybegynder
01. februar 2004 - 10:03 #3
vis noget kode :p
Avatar billede thejoint Nybegynder
02. februar 2004 - 16:32 #4
->Krydset korrekt,

Det er opbygget i MSQL/PHP når kunden trykker på godkend knappen skal den sende en mail til adminen samt en mail tig mig og kunden om detaljerne.