Avatar billede ld Nybegynder
31. januar 2004 - 21:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mac OSX 10.3 i stedet for WinXP

Er der nogen som ved om der eksisterer en nyere emulator som tillader at jeg kører Mac OSX 10.3 Jaguar i stedet for Windows XP på min PC ?
Jeg har læst om Basilisk II, men det kan ikke findes på Download.com, her: http://www.macwindows.com/emulator.html , beskriver de kun op til 8´eren.
Desuden vil jeg gerne vide om den emulator (som jeg håber på at finde) retfærdiggør de 1.190,00 kr. som OSX 10.3 Jaguar koster.

Jeg mener om det er anvendeligt til normalt hverdags brug (misbrug eller mangel på samme), og hvor meget det egentlig ændrer på kompaibilitet af anden hardware til computeren ? Kan nogen komme med en løsning, eller noget andet ?
Avatar billede ld Nybegynder
31. januar 2004 - 21:04 #1
Jeg har desuden prøvet diverse temaer fra DesktopX, ThemeXP, WinStyles og alle mulge andre, men det er ikke helt tilfredsstillende. Da jeg for kun et år siden købte en helt ny (og ellers udmærket pc hvis jeg selv skal sige det) vil jeg ikke høre noget med "æv bæv, skabs Maccer. Kom ud af skabet"... Jeg søger simpelthen den bedste måde at komme til OSX på, uden at skulle købe en helt ny Mac.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2004 - 21:09 #2
Det hedder Panther - ikke Jaguar ;)
Avatar billede ld Nybegynder
31. januar 2004 - 21:50 #3
okay. tak for hjælpen John Stigers. Really means a lot.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2004 - 23:01 #4
Læg dog mærke til den ..... smiley!!!
Avatar billede ld Nybegynder
01. februar 2004 - 10:30 #5
Det er i orden.. jeg mangler bare et mere meningsfyldt svar....
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 11:48 #6
Svar?
Sorry, men det var en joke og ikke at svar som du nok kan se
Avatar billede ld Nybegynder
01. februar 2004 - 11:59 #7
Hold nu op. Du spammer. Jeg har fattet det.
Avatar billede ld Nybegynder
01. februar 2004 - 13:09 #8
Well drenge. I har ikke været til megen hjælp. Til dem som kunne være i tvivl om svaret på dette spørgsmål stadig er svaret her: http://forums.macrumors.com/archive/topic/46275-1.html - Nej. Desværre ikke. Køb en brugt Mac på eBay eller på DBA.... :(