Avatar billede janemil Nybegynder
31. januar 2004 - 18:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogle der vil overtage en kunde?

Jeg er ved at skifte fra selvstændig til fast job. Jeg har en kunden jeg gerne vil give væk.
ASP, javascript og sql server 2000.
Sitet har været MEGET større - men den nye programmør skal omstukturer det hele og åbne den igen for fuld skrue igen.
Det amputerede site ligger her http://www.signaturehelp.com
Kunden bor på østerbro og har tit behov for at snakke om tingene.
Du skal derfor bo i KBH området. Timelønnen er ok, men jeg giver nogle gange fast pris på nogle ting. Den nye programmør må selv aftale forhold. Jeg har lovet at hjælpe med overlevering.
Det er ikke en lille opgave, så man skal kunne ligge en del tid og selv tage meget initiativ, da de intet så ved - de ved kun hvad de nogenlunde vil have.

Skriv lidt om dig selv i tråden - jeg leder efter den rette som jeg med god samvittighed kan give kunden. Jeg kan ikke love jeg vælger en fra tråden - da det kun er hvis rette person findes jeg slår til. Lad nu være at skrive, hvis du ikke er god, da jeg jo ikke tager dig alligevel så.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
31. januar 2004 - 19:12 #1
du kan fange mig på th@2media.dk
referencer kan ses på www.websolutions.dk
Avatar billede moskjaer Nybegynder
01. februar 2004 - 10:13 #2
Selvom jeg er placeret i Vestjylland, er du også velkommen til at kontakte mig på kma@moskjaer.dk. Referencer ses på www.moskjaer.dk
Avatar billede janemil Nybegynder
01. februar 2004 - 12:24 #3
Det er et must man er fra KBH området. Venter lige et par dage og ser hvem der melder sig.
Jeg vil hellere det er en person som skriver - alder, kompetancer osv - et firma er jo ikke bedre end den person de sætter til opgaven.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2004 - 23:11 #4
Jeg har firma i københavn og har tidligere lavet noget i forbindelse med denne kunde, jeg er selvfølgelig interesseret i at arbejde mere med kunden.
kontakt: osj@device.dk
Avatar billede janemil Nybegynder
01. februar 2004 - 23:14 #5
>Spacemaniac
Jeg har en gammel kollega på hånden. Hvis han ikke har lyst tror jeg du er manden.
Avatar billede gidzmo Nybegynder
06. februar 2004 - 15:40 #6
Jeg har et lille firma www.apollo14.com.
Vi arbejder med ASP ASP.NET MSSQL 2000 XML XSLT mm.
Det kunne være interessant at høre mere
kontakt info@apollo14.com
Avatar billede Rafael Nybegynder
16. april 2004 - 00:43 #7
Hej, jeg er softwareingeniør og har 11 års professionel erfaring, ralph@sitewalk.dk