Avatar billede miza Nybegynder
31. januar 2004 - 18:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Rayman 3 Musik

Hvordan/hvor kan man få musikken fra Rayman 3... ved godt det er et sjovt spørgsmål
Avatar billede andersenph Nybegynder
31. januar 2004 - 18:40 #1
http://gamecube.gamezone.com/news/02_04_03_01_12PM.htm
Håber der her hjælper dig lidt på vej :O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
31. januar 2004 - 18:45 #2
http://www.music4games.net/n_groovearmada_rayman3.html

Tror faktisk ikke det er udgivet på cd. Desværre. Det er ellers god musik til rigtigt skægt spil.
Vi har det på ps2. Ungerne elsker det :O)
Avatar billede miza Nybegynder
31. januar 2004 - 19:37 #3
jeg mente heller ikke på CD, for jeg har aldrig hørt om spil musik der blev udgivet på CD, men vil lige se hvad andersenph har her... så vil jeg komme igen
Avatar billede miza Nybegynder
01. februar 2004 - 11:20 #4
jaah, altså jeg fandt da ud af, at Groove Armada og MC M.A.D har været med til at lave musik, men jeg fandt ikke direkte musikken.
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. februar 2004 - 19:54 #5
http://www.groove-armada.com/holder6.html
Hvis du går herind finder du det album "madder" findes på nr. 2 øverst fra venstre.
Avatar billede miza Nybegynder
02. februar 2004 - 19:26 #6
Det lyder da okay... men jeg vil fortsat lede efter musikken lige fra Rayman 3, så skal jeg nok sige hvis jeg finder det... og undskyld lidt længere oppe havde ikke set at du var andersenph "sorry"
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. februar 2004 - 19:46 #7
Iordn :O)

Takker for point i øvrigt :O)
Avatar billede miza Nybegynder
30. maj 2004 - 07:33 #8
lukker