Avatar billede christofferlee Nybegynder
31. januar 2004 - 15:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Svigtende forbindelse

Vi bruger stofanet.dk som ISP. Vi har ellers været rimelig tilfreds med prisen og hastigheden, men forbindelsen er en anden historie. Uanset prisen, er den for høj hvis der mangler forbindelse!

Vi har opdaget at nogle gang ligger problemet hos os, og vi vil gerne få hjælp til at løse det. Hvis vi genstarter modemet kan vi nogle gange genoprette forbindelsen øjeblikkeligt, men andre gange slet ikke, da Stofa har diverse problemer.

Nogle gang bevarer vi forbindelsen i flere timer, og andre gange forsvinder den efter nogle få minutter.

Modemet ligger på gulvet sammen med ledningerne, og der er 2 PC'er i netværket.

Mvh

Christoffer
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 15:45 #1
I har vel familieabonnement ? til flere PC'ere ??
Avatar billede christofferlee Nybegynder
31. januar 2004 - 17:11 #2
Ja det har vi.
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 17:23 #3
I sidder bag en router ?  hvis ja, så fortæl mig lige hvilken
Så skal I nemlig 98% sikkert have opdateret dens firmware.
Avatar billede christofferlee Nybegynder
31. januar 2004 - 18:33 #4
5 Port Nway Switch Hub
5/P T/100 Mbps
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 18:37 #5
har du et link til den ?  (ser ikke ud som en router)
Avatar billede christofferlee Nybegynder
31. januar 2004 - 18:49 #6
Vi har en hub og et modem. Hvad er en router?
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 19:01 #7
en router deler forbindelsen ud til flere pc'ere - men er lige meget her.

Har I sat indstillingen hos Stofa til Allways on ?
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 19:59 #8
Benyt dette link til at være allways on ; http://signon.stofanet.dk/always-on/
Avatar billede christofferlee Nybegynder
31. januar 2004 - 20:40 #9
Jeg vil prøve always on og se hvad der sker.