Avatar billede qqq Nybegynder
25. januar 2001 - 20:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Internet hastighed i Rusland

Er der nogen der ved hvilken hastighed folk i Rusland er på internettet med? eller ved hvor jeg kan finde informatin om dette også gerne for andre østeuropæriske lande.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
25. januar 2001 - 21:03 #1
jeg vil da tro at det kommer an på hvilken slags opkobling de har.
Ligesom her hjemme og alle andre stedder.
Avatar billede olemongol Nybegynder
25. januar 2001 - 21:04 #2
Det er nok kun ISDN... til dem der er pinge nok
Avatar billede olemongol Nybegynder
25. januar 2001 - 21:05 #3
pinge = Penge ;O)))))))) sory..
Avatar billede qqq Nybegynder
25. januar 2001 - 21:09 #4
Ja men hvad vil i tro den typiske hastighed er ... har de lige så hurtige linier som i DK.
Grunden til at jeg spørger er at jeg skal til at lancere en side til det russiske folk, men spørgsmålet er så om denne skal være en lettere udgave eller om de rent faktisk er ret godt med der.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
25. januar 2001 - 21:11 #5
jeg tror ikke de har kobber kabler som adsl jo kræver. det er jo ikke engang alle steder i danmark at man kan få adsl.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
25. januar 2001 - 21:12 #6
men man hører jo så meget om rusiske hackere.
Og mon ikke de har en god opkobling.
Avatar billede cc2000 Nybegynder
26. januar 2001 - 08:40 #7
jeg tror det er VIDT forskelligt... nogle har nok 28.8 modem... andre en ISDN... endnu andre har slet ikke noget.... osv. Det kan være alt.
Avatar billede daniboy Nybegynder
26. januar 2001 - 11:32 #8
sats på en 56 modem side
Avatar billede qqq Nybegynder
27. januar 2001 - 20:39 #9
Tak
Avatar billede daniboy Nybegynder
28. januar 2001 - 02:40 #10
Du kan ringe og spørge nogen i rusland :)
Avatar billede fikser Nybegynder
28. januar 2001 - 22:22 #11
Jeg ved da jeg har været der! Dem som bruger Internet privat er opkoblet med mobile modem dvs. via mobiltelefonen. Også er der dem som som bor i de store byer, der kan de få ISDN eller A/DSL.