Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2004 - 07:48 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Webhotel søges

Jeg søger er webhotel.

25MB plads
asp, access og mySQL
evt. .net
5 e-mail konti (pop3)

Pris idé: 500,- pr. år
Avatar billede 7th Praktikant
31. januar 2004 - 08:03 #1
www.concor.dk har et Medium webhotel med ASP, Access, MySQL og 25 pop3 konti.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2004 - 10:05 #2
Kan se concor bruger kontrolpanelet command matrix. Det skulle være fyldt med sikkerheds-bugs :-(
Avatar billede noob2003 Nybegynder
31. januar 2004 - 10:24 #3
Til den pris kan du få det hele hos www.nukehosting.dk
Avatar billede vt500 Nybegynder
31. januar 2004 - 13:54 #4
prøv www.hostingsuite.dk . De kan varmt anbefales.....
Avatar billede pagman Nybegynder
31. januar 2004 - 14:59 #5
Jeg ved ikke om dette kan hjælpe. MEN

VI er nogle venner fra min Tekniske skole i ballerup igang med vores Datafagtekniker uddandelse. og vi er i gang med at oprette og administrerer vores egen Webhotel.
det bliver fuld profesionelt, og da vi altid er 4 på opgaven er der altid surport..

Stedet hedder Qwak.dk men kommer nok ført op om 1 uge eller 2..
og det med priser og pladsen.. så tror jeg ikke det kommer til at koste mere end 5-9 kr pr. måned = 60-110 kr om året..

Håber du vil tjekke sagen ud.. og du er jo altid velkommen til at kontakte mig på min email = Philip_Geslau@hotmail.com

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2004 - 11:23 #6
Kan se at nukehosting kun har en enkelt windowsserver. Måske nogle der kender nogle mere etablerede som de har gode erfaringer med?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
02. februar 2004 - 21:35 #7
Tag et kig på www.danskewww.dk - jeg har nogle hoteller kørende her siden 2001 og der har sjældent været problemer.

Jeg ved ikke om de understøtter mySQL, men på deres professionel pakke er der 50 MB MS-SQL med, det er vel lige så godt (eller bedre).
Avatar billede skildpadden Nybegynder
02. februar 2004 - 21:37 #8
...og så skal du heller ikke smide for et helt år ad gangen, kun månedsvis - det er i hvert fald dejligt når man har flere hoteller, da det godt kan løbe op når der skal forud betales et helt eller halvt år
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2004 - 11:20 #9
skildpaden,

Jeg vil nu helst være fri for at skulle betale f.eks. 25,- hver måned :-D
Men jeg prøver at skriver til dem :-)
Avatar billede skildpadden Nybegynder
03. februar 2004 - 16:36 #10
jeg er sikker på at du uden problemer kan få lov til at forud betale for nogle måneder ad gangen - du kan jo også bare tilmelde dig til PBS betaling, så slipper du selv for at skulle holde styr på betalingerne.
Avatar billede aagaard Nybegynder
16. februar 2004 - 09:13 #11
pagman : Synes ikke rigtig jeres site er oppe?
Avatar billede pagman Nybegynder
19. februar 2004 - 14:37 #12
hehe ja okey.. må vi lige få den til at kører først.. det er jo ikke lige sådan at lave sit eget Webhotel...  :)
Avatar billede pagman Nybegynder
19. februar 2004 - 14:41 #13
Ellers kan du jo bare gå ind på www.B-one.dk  de har Danmarks billigeste pris.. og uendelige POP3 mails. så det er da noget at tjekke ud.. har tidlige haft dem.. OG OPRETTELSE KOSTER KUN 90 KR

Håber du kan bruge det..
Avatar billede mitc Nybegynder
23. februar 2004 - 22:23 #14
http://hosting.mitc.dk har det hele.
Og vi tilbyder meget billige reseller løsninger.
Vi benytter HSphere kontrol panel der er et top professionelt system hvor du kan administrere flere domæner under samme konto
Avatar billede Aliriza Nybegynder
08. marts 2004 - 16:05 #15
Jeg vil faktisk også anbefale www.concor.dk for jeg har selv flere sites hos dem og det kører rigtig godt. Du har skrevet nogle ting, som du ønsker og de kan hjælpe dig med dem alle. God fornøjelse med søgningen.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2004 - 10:09 #16
Jeg valgte web10.dk og det kører super!