Avatar billede cortx Nybegynder
30. januar 2004 - 16:31 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vuder www.Cortx.dk tak :D

Hej alle sammen!

Jeg ville bare hører om i gad bedømme min side..
www.Cortx.dk

Jeg svare nok ikke i lidt tid, da jeg tager til LAN nu i aften..
Siden er ikke helt færdig programeret.. Men det skal nok komme ;)

mvh
Rasmus Henriksen
Cortx.dk
Avatar billede hashkagen Nybegynder
30. januar 2004 - 17:09 #1
rimeligt flot design... :->
syntes at det er nemt at finde ud af siden osv.
hvis jeg var dig ville jeg lave en flash intro til siden?
eller skal jeg lave en LOL :->
Avatar billede staz Nybegynder
30. januar 2004 - 19:55 #2
Der er virklig brug for noget farve på det site. Og "dit community", nice nok. Jeg interesserer mig for små russiske dukker lavet af horn fra den polske myre. Det vil sige i bringer nyheder og sådan om det også? Prøv lige at være liiiidt mere præcis. Det kan jo omhandle alt fra himmel og jord.

Men held og lykke =)
Avatar billede edev Nybegynder
30. januar 2004 - 20:29 #3
Hey cortx..

Det ser skam meget pænt ud. Jeg vil dog anbefale dig at optimere det til 800x600.. Der er slet ingen grund til at det skal være så bredt.. Jeg tror godt du kunne lave det 2-300 px mindre. En html-optimering kunne det måske også trænge til?

Men ellers er det skam slet ikke dårlig :-) keep up the good work..
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2004 - 22:58 #4
An(d)meldelser uden D ;)

ellers flot da
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. januar 2004 - 23:03 #5
Der mangler klart farver - siden er helt anonym. Den er ikke overbroderet med grafik, hvilket jeg finder positivt.

Teksterne klemmer et par steder mod rammerne.

Nu har jeg AdMuncher kørende for at fjerne reklamer, men bagved din reklamer er der et stort rødt felt - det ser ikke så heldigt ud her.

Men alt i alt et rigtigt pænt layout.

Indholdet har jeg ikke set på.
Avatar billede n1ck Nybegynder
31. januar 2004 - 11:15 #6
Den form for design er brugt ALT for meget.. Find på noget andet..
Jeg får denne besked på de fleste sider: Warning: Failed opening 'billede_sektion/desktops.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php/PEAR') in /customers/cortx.dk/cortx.dk/httpd.www/v888/index.php on line 529