Avatar billede se7en Nybegynder
30. januar 2004 - 16:04 Der er 2 kommentarer

Abit nf7 underlig opførsel

jepper....jeg har nu fået min 3 nf7 fra shg.dk, og nu virker det endelig, men efter at have monteret min køler, så begynder den at blinke i alle lamper. ikke bare de alm lamper, men også den optiske... jeg ved virkelig ikke hva der er i vejen, jeg skal ikke en gang tænde den. bare jeg sætter strøm til så kører alle blæsere og alle lamperne lyser... Jeg er ved at være desperat efter hjælp.

/FlexQ
Avatar billede henninga Novice
30. januar 2004 - 20:38 #1
Lyder som om du lige skal checke tilslutningen af den køler.
Avatar billede se7en Nybegynder
31. januar 2004 - 14:55 #2
well det er det der er problemet, den didder bare 100% fino...