Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
30. januar 2004 - 14:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tv-tuner kort.!

Hej allesammen,

Jeg har får et års tid siden købt et tv-kort i aldi.. det er af mærket medion md-5044... nu har min pc været i stykker i en periode,men er nu igang igen.. og nu vil jeg så installere mit kort, men hvergang jeg bruger power vcr (det der fulgte med) går min computer i fejl, og genstarter automatisk.. Alle de forskellige softwares jeg bruger går i fejl.. jeg har haft kørt systemgendannelse, og installeret forskellige versioner af driverne der er til korte, men intet virker..
Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?
er mit kort gået i stykker, eller er der fejl på min pc?

På forhånd tak!

MVH

Kasper
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. januar 2004 - 14:13 #1
Synes jeg kan huske fra andre købere af samme kort, at det stort set ikke var til at køre under Windows XP.

Hvad OS kører du?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. januar 2004 - 14:13 #2
...eller var det kun på XP det kørte? - det kan jeg pludselig ikke huske.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. januar 2004 - 14:15 #3
Måske  kan denne tråd hjælpe dig. Der står nummeret til Medions hotline...
http://www.eksperten.dk/spm/409134
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
30. januar 2004 - 14:19 #4
kører xp nu, men det gjorde jeg også dengang det virkede..
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
31. januar 2004 - 16:09 #5
Her fået det til at virke..
Skulle nedgradere min DirectX..

tak for hjælpen..!

MVH

Kasper
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. februar 2004 - 11:38 #6
Det var så lidt.

Husk at lukke...