Avatar billede nemograf Nybegynder
30. januar 2004 - 09:45 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad siger i til dette layout ?

Hvad er jeres mening om denne side ?
http://www.skrivers-gulvservice.dk/
Avatar billede hammerhead Nybegynder
30. januar 2004 - 10:41 #1
Meget stort top banner/logo - det fylder unødigt meget.

Problemer med H-scrollbar ved 800*600.

Behageligt farvevalg.
Avatar billede nemograf Nybegynder
30. januar 2004 - 11:46 #2
hjalp det ?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
30. januar 2004 - 12:47 #3
jeg synes iframen er lidt for lille.. Teksten stopper midt i det hvide.. Hvis du forstår hvad jeg mener
Avatar billede nemograf Nybegynder
30. januar 2004 - 13:09 #4
ja ok den er jeg med på tror jeg.. Du tænker på at framen deler skriften i bunden ???
Avatar billede nemograf Nybegynder
30. januar 2004 - 13:11 #5
check den nu !!
Har i ellers andre ting rent grafisk der kunne gøres bedre ?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
30. januar 2004 - 13:23 #6
Jeg har stadig problemer i 800*600.

Hvis nu du lagde den blå streg ned, så den bliver helt lige og flytter menuen derop, så ville du få mere plads til tekst og billeder i iframen - billeder der hvor menuen er nu.
Avatar billede cozey Nybegynder
30. januar 2004 - 13:29 #7
ja!.... lave et nyt design!
Designet passer overhovedet ikke til en side vedrørende gulvservice!!!!!

Der er ikke brugt et eneste billede, og generelt er siden lidt "smudset" ...

hårde men ærlige ord :-/
Avatar billede nemograf Nybegynder
30. januar 2004 - 13:36 #8
det er jo som du også kan læse i overskriften et layout...
Der kommer jo billeder og meget andet ind senere.. Det er det grundlæggende layout der skal vurderes...
Der kommer billeder op i topbanneret af nogle produkter når jeg modtager dem..
Avatar billede cozey Nybegynder
30. januar 2004 - 18:34 #9
ja... og med billeder mener jeg f.eks. også billeder i topbanneret ...!
Avatar billede soerenm Nybegynder
03. februar 2004 - 12:39 #10
Der er generelt mange håndværksmæssige fejl hvis vi kigger på det grafiske som helhed. Underlige overgange og klip i topgrafikken, manglende fritlægning af hele "dunken" - håndtaget virker vist ikke :) generelt meget "hjemmelavet" side. F.eks. skal der være mere konsekvens i placeringen af din scroller, den står og hænger midt i ingenting. Dine "dots" i baggrunden er nærmest så svage at de ikke hjælper med til at indramme ordentligt, prøv at gøre dem mørkere og tættere. Hvad med at arbejde med et grafisk tema der er koncentreret om træ istedet for at have en topgrafik der er sådan lidt ingenting for ingen!
Avatar billede nemograf Nybegynder
09. februar 2004 - 10:52 #11
Så er der lavet noget mere på den.
Jeg er glad for al kritik både negativ og positiv, så derfor har jeg lavet den om på flere måder, men ja det er "hjemmelavet", der er faktisk min 3. hjemmeside så jeg er ikke så stram i det med hjemmesider endnu :-)
Avatar billede cozey Nybegynder
09. februar 2004 - 10:57 #12
Det hjalp overdrevet meget! .... meget bedre!
Avatar billede nemograf Nybegynder
09. februar 2004 - 11:01 #13
<cozey> Tak for det... Jeg har oprettet et spørgsmål til dig et andet sted hvor du skal have nogle points for at andet spørgsmål ang et logo... Jeg fik dem ved en fejl...
Avatar billede glonda Nybegynder
18. februar 2004 - 11:25 #14
Den ser da indbydende ud og meget stil ren... Det fanger godt
Avatar billede el-jacob Nybegynder
16. oktober 2004 - 22:45 #15
er enig med "soerenm", og vil derudover også lige gøre dig opmærksom på at der er en masse fejl under kategorien "behandlinger"... der står "http://" helt oppe i toppen og det er vel ikke meningen :)? også teksten på siden går ud over layoutets "kant" (der forneden)
Avatar billede nemograf Nybegynder
11. oktober 2006 - 19:33 #16
svar