Avatar billede naked2000 Nybegynder
29. januar 2004 - 14:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Startmenu over 2 skærme

Jeg har extended mit desktop over 2 skærme, Men min startmenu er kun på primary skærm. jeg mener at man kan fortælle XP at startmenuen skal være på begge skærme, Jeg kan bare ikke finde ud af hvor man gør det?

jeg har prøvet at hive og strække i startmenuen uden held.

Håber nogen kender tricket.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. januar 2004 - 14:57 #1
højre klik på din primære skærm, vælg Indstilleinger.
På forsiden af Indstillinger kan du krydse af på det felt hvopr der står:
Udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm.
Inden du gør det skal du pege på den sekundære skærm, så virker det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. januar 2004 - 14:59 #2
Når du har lukket Indstillinger trækker du proceslinien over til den sekundære skærm.

Er det tydeligt nok?
Ellers må du sige til.

btw> bruger du Nvidiadriver?
Avatar billede naked2000 Nybegynder
29. januar 2004 - 15:36 #3
Det har jeg prøvet uden held. Jeg kan godt hive processlinien over på sekundær, men så er den jo ikke på den primær mere.

Jeg har et MOBILITY RADEON 9000(bærbar)
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. april 2004 - 18:07 #4
desværre kender jeg ikke Radeon grafikkort, men det at du trækker proceslinien over til den anden skærm gør den ikke til primær skærm.