Avatar billede wipe-out Nybegynder
28. januar 2004 - 23:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

grundkode til frame løsning m top, side og indholdsramme

Jeg søger en simpel grundkode jeg kan bygge vidre på, der ønsken en frame løsning med top(overskrift), side(menu i form af knapper som v klik åbner indholdsrammen) og indholdsrammen hvor menu indholdet fremkommer.

Jeg har set indlægget "Tvinge en side i en ramme" og den henviste model er kanon, men det som skulle være mit indholdsramme bliver meget lille og er derfor uegnet til formålet, det virker ikke som det udmærkede demo eksempel der er linket til i spørgsmålet.

Hvad kan jeg gøre.
Avatar billede roenving Novice
30. januar 2004 - 00:07 #1
Du må hellere lukke dette spm, som jo overtræder E*s regler, om at man ikke må have to spørgsmål om det samme !-)
Avatar billede wipe-out Nybegynder
02. februar 2004 - 09:07 #2
lukkes hermed - tak
Avatar billede roenving Novice
03. februar 2004 - 15:56 #3
Du lukker ved selv at lægge svar og acceptere det !-)

-- se også: http://expfaq.1go.dk
Avatar billede wipe-out Nybegynder
04. februar 2004 - 10:30 #4
lukning