Avatar billede blazegeek Nybegynder
28. januar 2004 - 19:47 Der er 5 kommentarer

computere vil ikk starte..

min com vil ikke starte. Når jeg trykker på tænde knappen sker der ingen ting.:( jeg prøvet at tage al hardwaren fra, hvor det kun er bundkortet der sidder til strømforsygningen, men der sker stadig væk ingen ting!!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. januar 2004 - 20:10 #1
Kunne godt lyde som en død strømforsyning. Prøv at lugte til den. Afbrændt elektronik lugter ikke godt.
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:20 #2
tag dit batteri ud og lad det ligge i 30 min
sæt det i igen

rester biosen!!!
det kan være det hjælper eller somsagt tjek om der
er noget der er brændt af!!
Avatar billede blazegeek Nybegynder
29. januar 2004 - 12:41 #3
det virker ikk!!
Avatar billede blazegeek Nybegynder
29. januar 2004 - 12:44 #4
hvordan rester jeg biosen??
Avatar billede digger Nybegynder
29. januar 2004 - 17:00 #5
hvis der slet ikke sker noget når du tænder (tjek om blæseren i strømforsyningen startet) så er det din stømforsyning der er stået af
køb en ny de er ikke så dyre