Avatar billede bajads Nybegynder
28. januar 2004 - 13:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bruger mangler keyboard.

Jeg har Win XP pro, med 3 brugere ( 2 admin og en alm. bruger) problemet er at keyboardet ikke virker når man logger ind hos den alm, bruger...i kontrol panelet under hardware osv, ser det ud til at det er indstillet rigtigt - hvor går det galt ???
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. januar 2004 - 14:53 #1
I har prøvet at skifte keyboard?
Avatar billede kiss Nybegynder
28. januar 2004 - 17:09 #2
Det KAN være noget med driveren som måske har forskellige indstillinger hos de tre brugere. Jeg har set noget der måske ligner det her, det skete med logitech keyboard og Mus og var temmeligt uforklarligt, men nettet viser at andre har oplevet det samme: Efter at have opdateret driver til tastaturet virkede det pludeselig ikke, at skifte tastatur hjalp ikke. Flere forsøg på at installere den korrekte driver resulterede i at musen også døde - og at udskifte musen og harddisken virkede ikke - så nu var det RIGTIG sjovt - For det er temmeligt svært at lave noget endsige bare at logge ind uden mus eller taster... Det endte med at jeg lave en REN installation på en ny HD og hentede filerne manuelt. Så hvis du vil prøve at installere nye drivere kan jeg kun råde dig til at træde varsomt...
Avatar billede bajads Nybegynder
04. februar 2004 - 09:18 #3
jeg har opdateret mine drivere, og keyboard er netop et logitech men musen er Microsoft. Jeg lukker sprg. og må så lade sønnike bruge min konto...