Avatar billede junkman Nybegynder
27. januar 2004 - 21:55 Der er 8 kommentarer

Nvidia til windows 2003 standard

jeg sidder her og rodder med 2003 Standard, men jeg skal have det til at virke til privat brug, altså til spil o.l.
Problemet er, at jeg ikke kan få Nvidia driverne til mit gForce ti4200 til at virke.

nogen gode ideer?
Avatar billede Syska Mester
27. januar 2004 - 23:24 #1
Vil du bruge en 2003 server til at spille på?? var det så ikke bedre med en XP eller windows 2000????
Avatar billede junkman Nybegynder
27. januar 2004 - 23:28 #2
fordi at 2000 er ved at være forældet... og jeg HADER xp.. been there, done that, got the t-shirt! :)

men en helt anden ting, jeg har fået det til at virke... brugte simpelthen xp driveren, i stedet for den til 2003... og det virker nu! så er det bare videre til Logitech driverne! :)
Avatar billede fortes Nybegynder
27. januar 2004 - 23:31 #3
det var da en lidt dyr softwarepakke, hvor mange licenser har du så købt den med?
Avatar billede junkman Nybegynder
27. januar 2004 - 23:54 #4
det er en evaluation jeg prøver af... lidt dyr at skulle investere i, uden man ved om man kan få det til at fungere!
Avatar billede Syska Mester
28. januar 2004 - 09:10 #5
lol, hvis man køber en 2003 server for at bruge den til desktop computer, så har man for mange penge.....

Nedtur når du så endelig har fået det hele til at virke og den løber ud :-(
Avatar billede junkman Nybegynder
28. januar 2004 - 14:48 #6
det er faktisk ikke så dyrt igen, ligger på omkring en tusse på edbpriser, og det synes jeg da ikke er så slemt! I hvert fald sat i forhold til ca. 69.000,- for en Windows 2003 Enterpriser Server edition, med 1 (1!!) server licens!
Avatar billede junkman Nybegynder
30. januar 2004 - 23:19 #7
en helt anden ting - mit problem med at spillene ikke kørte godt er blevet løst! :D Det var simpelthen mus-driverne som fuckede det op!

Tjeck min post omkring Logitech Drivere i Windows 2003 - Der er nogle nyttige tips til jer som gerne vil bruge 2003 som workstation platform!
Avatar billede fortes Nybegynder
31. januar 2004 - 10:17 #8
tak for tippet, men jeg tror nu ikke der er så mange af os der vil bruge en 2003 server som workstation