Avatar billede bronz Nybegynder
27. januar 2004 - 17:29 Der er 7 kommentarer

Adobe Premiere

Hvordan importerer jeg Divx i Adobe Premiere 6,5??

Den kommer med meddelelsen: File uses an unsupported compression format!

Jeg har de nyeste divx codecs installeret på maskinen!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. januar 2004 - 17:31 #1
Premiere forstår ikke formatet divx, og du kan derfor ikke importere det.
Avatar billede bronz Nybegynder
27. januar 2004 - 17:33 #2
Jo, det er lige præcis det det gør!

Premiere 7 kan sagtens håndtere det, og ved at studere nettet, har jeg også kunne læse mig til, at mange andre godt kan importere divx i premiere 6,5!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. januar 2004 - 17:34 #3
OK, så har jeg nok bare haft samme problem som dig :-)
Avatar billede overchord Nybegynder
27. januar 2004 - 18:18 #4
Har selv baade importeret og eksporteret DivX klip med Premier 6.5
Hvis codec'et er korrekt installeret skulle det dukke op i listen over Compressors under settings for video. Skal sige at jeg har DivX 5.0.2 Codec paa en win 2000 maskine.
Alt hvad jeg gjorde var at installere Divx codec, hvorefter det automatisk dukkede op i kompressor listen, saa det lyder som om det er registreringen af codec der er gaaet galt for dig
Avatar billede impulze Nybegynder
29. januar 2004 - 10:32 #5
tror ikke du kan, har selv haft det problem... hvis du selv har læst at man kan, så vil jeg gerne se links til det :)
Avatar billede henninga Novice
19. februar 2004 - 00:47 #6
Jeg tror det heller ikke.
Jeg kan godt nok se DivX 5.01  codec inde i Premiere, men kan kun eksportere dertil - ikke importere.
Avatar billede henninga Novice
07. oktober 2005 - 03:04 #7
Fandt du ud af noget ???