Avatar billede ultima Nybegynder
27. januar 2004 - 17:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad kan der være galt??

Hej jeg står med lidt af et problem?
Igår genstartede min pc lige pludseligt og efter den  havde genstartet stod den og kunne ikke komme ind i windows. Men det har den gjort så mange gange før så jeg måtte jo bare formatere en gang til.
Men dene gang når jeg formatere og har installeret windows stopper den og sigger at den har stoppet da der er sket en alvorlig fejl.Jeg kan ikke inst. windows har prøvet 4 gange og den kommer med den samme meddelse hele tiden.Er det min Harddisk der er Stået af det er en Sata disk eller kan det være noget andet??
jeg har sat min gamle disk i som er IDE og installeret windows xp og her er der ingen problemmer.

Mit system:
P4 2.4 800fsb
ASUS P4P800 Delux
Kingston pc3500 ddr
Radion 9800 pro
Hardisk  seagate SATA 160Gb

Er der mere i gerne vil vide så spørg Håber i kan hjælpe på forhånd tak.
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
27. januar 2004 - 18:09 #1
For mig lyder det som om din HD har set de evige jagt marker.

Download evt dette program for at teste din harddisk.  http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm.

Proggramet er en boot-disk som kører uden om styresystemet.

mvh

Lars
Avatar billede ultima Nybegynder
28. januar 2004 - 14:32 #2
Mange tak for hjælpen var HD den var galt med er nu på vej tilbage til forhandleren