Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
27. januar 2004 - 16:05 Der er 1 løsning

Sprøger efter profil hele tiden

Hej

Jeg har installeret Outlook 2002 på en maskine, men altså hver gang jeg starter op så spørger den efter profil, men der er kun en profil. Og jeg har prøvet at sætte hak ud for at den skal bruge denne profil som standardprofil, men det hjælper intet.

Jeg har også i Post i kontrolpanelet valgt at den ikke skal spørge efter profil, men bare vælge profilen automatisk.

Hvad er årsagen til dette? Og hvor den fixer man det?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
14. februar 2004 - 22:31 #1
Har selv fundet ud af hvorfor... Maskinen var en bærbar fra Asus, med en LED som lyser når der er mail, og programmet som fik den til at lyse, er årsagen til at der bliver spurgt efter Profil hele tiden...