Avatar billede pitufo Nybegynder
27. januar 2004 - 15:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

spørgeskemaudfyldning - præmier på spil!

Hej,

Vi er to studerende der i øjeblikket er i gang med at skrive vores speciale omkring informationsstyring på virksomheders hjemmesider. Til det har vi i gang med at udarbejde 2 spørgeskemaer hvoraf det første er blevet færdigt og kan findes på siden <http://www.abrun.dk/malke/sskema.php>

Det tager fra 1-3 minutter at besvare spørgsmålene afhængigt at de afgivne svar. Der vil være mulighed for at vinde gavekort til cd’er til dem der deltager.

Vi vil sætte pris på hvis du gider at sende denne mail videre til andre på din ”venneliste” så vi kan få så mange besvarelser som muligt.

Med venlig hilsen Malthe(pitufo) og Rasmus

/Jeg mener ikke at bede om denne udfyldning strider mod ekspertens.dks regler, men er det det gå giv mig besked, for så skyldes det ren uvidenhed
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 15:47 #1
Du skal ikke lave <> rundt om links :)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 15:48 #2
Hvad er et højinteresseprodukt?
Avatar billede pitufo Nybegynder
27. januar 2004 - 15:53 #3
ups........
korrekt link er:

http://www.abrun.dk/malke/sskema.php

undskyld fejlen
Avatar billede pitufo Nybegynder
27. januar 2004 - 16:00 #4
et højinteresseprodukt er et produkt hvor køberen involvere sig i købet det vil sige bruge tid på at undersøge markedet og for eksempel sammenligner forskellige producenter produkter inden man beslutter sig for at købe.

Det er i øvrigt også forklaret øvers, i begyndelse af spørgskemaet
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. januar 2004 - 16:26 #5
Så er det jo fedt at der ikke ligger nogen StereoStudio på Sjælland...
Avatar billede pitufo Nybegynder
27. januar 2004 - 16:57 #6
Hvis du vinder får du bare et gavekort til en anden radiokæde =)
Avatar billede cozey Nybegynder
28. januar 2004 - 22:38 #7
heh... lidt for let at snyde...!
http://www.abrun.dk/malke/send.php
Avatar billede pitufo Nybegynder
31. januar 2004 - 01:03 #8
Der er nu lukket for besvarelser. Vi takker for besvarelserne

cozey>> det har vi opdaget men vi regnede ikke med at folk gad at udnytte det. Men vi må se om vi ikke kan finde en løsning så "dobbelte" email adresser ikke kommer med i trækningen
Avatar billede nat Nybegynder
16. februar 2004 - 15:58 #9
Du lukker spørgsmålet ved selv at smide et svar og acceptere det...
Avatar billede pitufo Nybegynder
16. februar 2004 - 16:07 #10
oki...
Avatar billede exp Juniormester
16. februar 2004 - 16:08 #11
Hvornår udråbes vinderen?
Avatar billede pitufo Nybegynder
16. februar 2004 - 16:11 #12
Der går nok lige en uges tid eller to.

Men vi skal nok offentliggøre vinderen her på siden også..
Avatar billede pitufo Nybegynder
04. marts 2004 - 12:15 #13
så er der endnu et spørgeskema. Det omhandler denne gang om aktiekøb

det findes på siden http://www.abrun.dk/malke/rskema.php

Vi håber at I vil gå ind og svare

Der er også et CD gavekort på spil til dette skema
Avatar billede exp Juniormester
04. marts 2004 - 12:45 #14
Så deltager jeg også der... kan bare mærke, at jeg vinder 2 cd'er :-D