Avatar billede snejbjerg Nybegynder
26. januar 2004 - 11:28 Der er 8 kommentarer

Mit skrivebord bliver smadret

Når jeg skal have tv-out fra min PC til Tv - så ændres opløsningen til 800 x600. Men da jeg normalt kører med 1152 x 864, så smadres ikonerne på mit skrivebord.

hvordan kan jeg undgå dette - vel at mærke uden at bruge tv-tool, da jeg ikke ønsker at bruge dette program.

Har på fornemmelsen at man kan noget med nvidia's profiles, men kan ikke få den til at gemme skrivebord's indstillingerne.
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 11:35 #1
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 11:35 #2
"Since it's not exactly clear on how to use it after install, (no icon or
start menu directory), here's how it works. After install, arrange your
icons the way you like them. Then from the desktop, right click on "My
Computer", and left click "Save Desktop Icon Layout". You're done.
Now in the future, if for some reason your icons should be in disarray,
from the My Computer right click menu, select "Restore Desktop Icon
Layout"
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 11:36 #3
Her er et andet: http://www.iconsaver.com/index.html men ikke gratis (ved heller ikke om det første er gratis, men prøv)
Avatar billede snejbjerg Nybegynder
26. januar 2004 - 11:38 #4
Vil helst bare nøjes emd nvidia's nview manager eller hvad den nu hedder. Der hvor man skifter til tv.
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 11:41 #5
Bruger personligt tvtool. Har indbygget en funktion til det.
Ved ikke om du kan med driveren eller om du bliver nødt til at bruge et program specielt til det.
Avatar billede snejbjerg Nybegynder
26. januar 2004 - 11:46 #6
Har problemer med at mine divx film hænger lidt engang imellem. Ved ikke hvordan jeg kan undgå dette. har prøvet alt muligt..
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 11:47 #7
Har du prøvet nye codecs? Anden afspiller?
Avatar billede snejbjerg Nybegynder
26. januar 2004 - 11:57 #8
jeps - er endt ved BSPlayer og FFDShow.. skulle være nogle af de mindst krævende... Men virker stadig hakkende! tror det er noget indstilling. enten af harddisk eller grafikkort eller bios.