Avatar billede wa Nybegynder
24. januar 2001 - 21:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rapporter der \"pop op\"

Jeg kan ikke få rapporten(via rapport-knap i formularen), så rapporten popper op øverst (altså lægger sig som visning oven på formularen f.eks.
Avatar billede horus Nybegynder
24. januar 2001 - 21:31 #1
Måske er din formulars popup egenskaber sat til \"True\" for så vil den være øverst indtil den lukkes....

Prøv at ændre egenskaben til false hvis den er sat til true....

Ellers kan du som den sidste linie kode i \"ved klik\" egenskaben for knappen der åbner rapporten tilføje følgende:

Reports![Navnet på din rapport].SetFocus

Horus

Avatar billede wa Nybegynder
26. januar 2001 - 21:33 #2
Hej Horus !!

Jeg fandt selv ud af problemet !!

Det der skete var at jeg havde sat mine formularer til \"Pop Up\", så sker der det at rapporter ikke vil lægge sig forrest, men i baggrunden bag formularen der selvfølgelig med en pop up er forrest på skærmen ...

...men tak for hjælpen
Avatar billede horus Nybegynder
26. januar 2001 - 23:15 #3
Øhhh - har du læst mit svar ??? For det er jo ligesom præcist DET jeg foreslog dig at tjekke allerførst ? :-)

Horus