Avatar billede musmus Nybegynder
25. januar 2004 - 17:40 Der er 5 kommentarer

kan ikke parre min pda og t68i

hej Venner,
jeg kan ikke parre min t68i med min PDA med win2003.
Jeg følger guide på pdaen, men den vil ikke "Connecte" og afslutte guide.
Så uasnet om jeg begynder forfra, vil den ikke fuldføre guiden.
Jeg kommer til der i guiden hvor den skal lave"Discovery. Pludselig skriver den at Service Discovery was Unsuccesful. Og på listen over details er der et rødt kryds hvor der står "An error occurred while attempting service discovery. Please make sure the remote device is turned on, Bluetooth is enabled and the device is discoverable an try again."
Jeg har tændt Bluetooth og hvad mener den med at den er "discoverable"?
Hjælp, hvad skal jeg gøre.....???

Håber nogen derude kan hjælpe mig.

\musmus
Avatar billede musmus Nybegynder
25. januar 2004 - 18:24 #1
jeg har nu brugt 5 timer på det, men jeg kan simpelthen ikke få dem parret..! Hvad er det jeg gør galt? Eller err mit hardware i stykker?
Jeg har lige købt begge dele.

\musmus
Avatar billede musmus Nybegynder
25. januar 2004 - 18:55 #2
Nu har jeg parret dem langt om længe, jeg ved ikke hvorfor det ikke virkede men nu kan jeg ikke komme på nettet.
Jeg har fulgt vejledningen på pocketfreak.dk, men det virker ikke af den den grund.
Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede boffy_vs Nybegynder
27. januar 2004 - 22:45 #3
Haløj
Du skriver ikke om du har TDC eller andet. Har du Sonofon er GPRS koden for en T68i *98# og IKKE stjerne til sidst som skrevet i anvisningen.
Har du TDC, så brug siemens koden (den virker med min SonyE), skift evt 1 tallet ud med et 3 tal.

Følg denne guide, og glem PocketFreak.dk - de har tydeligvis ikke kunne finde ud af at skrive det ordentligt af.

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_mobil_gprs_ops_mob

Stoffer, skriv bare hvis det stadig ikke virker
Avatar billede boffy_vs Nybegynder
27. januar 2004 - 22:47 #4
http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_mobil_gprs_ops_pda

Det var selvfølgelig denne du skulle have

Husk at *98" stadig kan være løsningen (også selv om du har TDC)

Stoffer
Avatar billede musmus Nybegynder
09. november 2012 - 13:26 #5
Hejsa, send mig et svar så får du point