Avatar billede kloge-aage Nybegynder
25. januar 2004 - 17:32 Der er 2 kommentarer

Vælge afsender på Exchange klient

Er det muligt at konfigurere en Outlook klient som er tilsluttet Exchange 2000 sådan at man kan vælge mellem 2 eller flere afsenderadresser ?.
Avatar billede kedde65 Praktikant
25. januar 2004 - 17:35 #1
Du kan ved at gå i menuen Vis få vist fra feltet, her kan du vælge hvilken konto du vil sende som...det kræver naturligvis de rigtige rettigheder.

VH CK
Avatar billede kloge-aage Nybegynder
04. februar 2004 - 02:02 #2
Nej, så har du ikke forstået spørgsmålet.
Jeg ønsker ikke at kunne se hvem jeg har modtaget min post fra. Men jeg ønsker, at kunne vælge forskellige "mail-kontier" når jeg skal sende min post. Mit aktuelle behov er, at kunne sende fra en anden end navn@firma-domæne.dk. Altså ligesom når Outlook-klienten er konfigureret til "Kun Internet".