Avatar billede diller-bert Nybegynder
24. januar 2004 - 23:58 Der er 4 kommentarer

Fejl under print fra IE

Denne fejlmeddelse opstår KUN når jeg prøver at printe noget fra nettet. IE 6.0 win xp med service pack.

Der er opstået en fejl under kørslen af scriptet på denne side.
Fejl: Adgang nægtet url res://c:\windows\system32\shdoclc.dll\preview.dlg

Hvad er der galt?

BTW hp deskjet 940c
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
25. januar 2004 - 06:55 #1
Prøve først at kør den kommando:

(Start > Run) og her skriver du ( sfc /scannow ) husk din xp cd i drevet

og hvis det ikke hælper prøve så at reinstallere IE.

1: Klick på Start > Kør, skriv Regedit og klik på OK.

2: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Active Setup \ Installed Components \ {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383} Pas på for der er 2 næsten identiske.

3: Højre klik på den streng som heder IsInstalled og ændre den fra 1 til 0.

4: Luk det hele ned

5: Download og indstaler din nye IE 6,0 http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

en god ting at kør windows update også.

held og lykke.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
25. januar 2004 - 07:01 #2
jeg har oplevet før at det kan sker hvis man kør en antispyware program for at rense computer for snavs, at man risikere at iexplorer kommer med den fejl.
eller hvis man har haft noget at de toolsbar i iexplorer, og efter man har fjernet den at derkommer også en fejl..

men med reparer og update af system eller reinstallation af ie. skulle gerne den fejl rettes..
Avatar billede diller-bert Nybegynder
25. januar 2004 - 15:10 #3
Hjalp ikke.... Når jeg prøver at installere IE igen siger den at softwaren ikke har bestået kompatibillitetstesten og afsluttes.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
26. januar 2004 - 00:11 #4
og du har gjort som jeg beskrevet, det er lidt mærkeligt..

har du prøve den her da også..

(Start > Run) og her skriver du ( sfc /scannow ) husk din xp cd i drevet