Avatar billede jenpre Nybegynder
24. januar 2004 - 17:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp! Internet explorer virker ikke.

Jeg har fornyligt installeret imesh, da jeg fandt ud af det var fyldt med spyware, slettede jeg det og kørte spybot. Jeg tror måske at det er fordi spybot slettede en fil der hed lsp.dll. Håber der er nogen der kan hjælpe.

på forhånd tak.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. januar 2004 - 17:56 #1
Prøv at afinstallere IE http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;293907
Geninstallere IE http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

Og så lige køre en Hijackthis for der kan ligge rester som driller dig. http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm
Avatar billede magictouch Nybegynder
24. januar 2004 - 17:56 #2
Prøv om lspfix kan: http://cexx.org/lspfix.htm
en zip fil lidt ned på siden
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. januar 2004 - 18:05 #3
Prøv også at køre denne kommando
Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Din Windows Cd skal ligge i drevet mens du fortager denne systemfil scanning. Og der skal være mellemrum mellem sfc og /
Mangler du nogle vigtige systemfiler, eller er der nogle ødelagte filer, så bliver de rep. og eller gendannet.
Avatar billede jenpre Nybegynder
26. januar 2004 - 14:39 #4
jeg havde faktisk allerede selv fundet ud af det med lspfix inden jeg så jeres svar. Så jeg vælger at give pointene til magictouch da det var lspfix der virkede for migt. har tænkt mig lige at køre en hijackthis alligevel. Tak fordi i tog jer tid til at hjælpe. MVH Jens
Avatar billede jenpre Nybegynder
26. januar 2004 - 14:41 #5
jeg kan altså kun vælge aovergaard når jeg vil dele point ud... hvorfor?
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. januar 2004 - 14:44 #6
Velbekomme, kan du nu;)
Avatar billede jenpre Nybegynder
26. januar 2004 - 20:20 #7
så sku det være i orden :)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
26. januar 2004 - 22:26 #8
Hvor var det godt magitouch tænkte på det fix der, jeg kender det jo ellers så godt. Men godt i fik det til at fungere igen. *S*
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. januar 2004 - 06:29 #9
aovergård> *S* selv stjerner kan fejle

jenpre>> tak for point;)