Avatar billede bryrup Nybegynder
23. januar 2004 - 23:29 Der er 14 kommentarer

For mange ligegyldige hjemmesider!

Hey alle!
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg hader de der små hjemmesider hvor der ikke er en eneste idé om hvad siden skal indeholde
Når der kommer sådan en irerterende link til en underside
" OM Mig! "
så smutter jeg bare hurtigt væk fra den side igen.
Min mening om hvad hjemmesider skal bruges til er at der skal være en grund til at lave den, og hvis der ikke er sådan en så er det ligemeget.
Hjemmesider/Portaler syns jeg skal være en side hvor man har løst til at komme tilbage og ikke bare høre om hvem andre personer er i deres fritid og om hele deres liv.
Det sjove ved at lave hjemmesider er jo når der kommer mange hits om dagen, og at der så er mange der kommer tilbage og hvor de så syns det er en god side som er kan bruges til noget!

Er det bare kun mig der hare den holdning eller hvad!!

Bryrup
Avatar billede bredker Nybegynder
23. januar 2004 - 23:34 #1
det er der heldigvis lige så mange meninger om som der er mennesker
måske er dem der har lavet de sider ikke intreseret i at du komer tilbage , der er nok en anden gruppe der gerne vil bare fordi du har din mening om hvordan de skal være , er der nok andre der har en anden mening
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. januar 2004 - 23:45 #2
Jeg synes nu kun det er én af de ting der gør nettet rigtigt interessant. Her er plads til alle. Dem der har en historie at forælle. De der KAN fortælle en historie, De der gerne vil forsøge. De der vil sælge. De der vil købe. Og så dem der blot synes det er sjovt.

Det er en forunderlig verden. Og det er alverdens forunderlige mennesker der gør den til hvad den er :)
Avatar billede cautoo Nybegynder
23. januar 2004 - 23:46 #3
Bryrup er vist ikke målgruppe til "den er jeg" siderne, men der er nogen som er, mange freelancere benytter disse sider, til dette formål, tror også der er mange, som får chatvenner, som så siger, læs om mig på min side...
Disse sider har som regel en lille målgruppe, derfor bryder du dig nok ikk om dem, men det gør den lille målgruppe. :)
Avatar billede searchz Nybegynder
24. januar 2004 - 00:35 #4
>>bryrup, stik mig lige linket til din egen hjemmeside :-)
Avatar billede bryrup Nybegynder
24. januar 2004 - 00:48 #5
Har ingen privat... kun en form for familie7portal hvor jeg har lavet alt php kodningen.... www.Bryrup.net Men der er ikke så meget du kan lave der inde... sååå ved ikk hva du kan bruge den til....
Avatar billede bredker Nybegynder
24. januar 2004 - 00:52 #6
ja , det er da en af de mest kedelige jeg endnu har set
Avatar billede bredker Nybegynder
24. januar 2004 - 00:53 #7
så du burde nok være den sidste til at brokke dig , det er jo lige netop den type sider du siger der ikke må være på nettet
Avatar billede bryrup Nybegynder
24. januar 2004 - 00:55 #8
Det er ikke mig der står for hvad der er på siden... er ikke min... jeg bruger bare alt den kode der er inde når du logger ind... meeen der for i ikk lige lov til at komme ind....!!
Avatar billede bryrup Nybegynder
24. januar 2004 - 00:56 #9
ps. alt det sjove det er inde i communitiet....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. januar 2004 - 01:28 #10
Undskyld... men jeg har svært ved at finde grobunden i dine holdninger :)
Avatar billede searchz Nybegynder
24. januar 2004 - 01:31 #11
denne tråd er faktisk ret sjov :-)
Avatar billede carstengp Nybegynder
24. januar 2004 - 01:49 #12
Bryrup>> jeg tror du misforstår begrebet "hjemmeside"
Mange laver en hjemmeside for at have en profil liggende til evt. fremvisning af billeder til familie og venner. Eller for at have et CV liggende til arbejdsgivere.

Mange får deres 10MB med i købet når de får en internetforbindelse. Havde du forestillet dig, at de skulle lave et "tema" når de måske ikke har forstand på hverken HTML eller andre programmeringssprog?

Jeg startede også op i sin tid med en hjemmeside hvor der stod lidt om mig og et billede her og et billede der... Ganske rigtigt en skod-side som hed Carsten's Place og havde 12 besøgende om dagen, hvoraf de 10 var mig selv :-)

Da jeg så senere fandt ud af mere og mere, så købte jeg domænet http://www.grineflip.dk for selv at lege med HTML.
Jeg havde en stak sjove billeder liggende som jeg scannede ind, og en masse gode jokes, som jeg havde gået og skrevet op for at kunne huske dem... Det hele blev lagt ind og mit besøgstal den første måned (Januar 2003) var 596 hits. Det var minimalt indhold og en totalt grim side, men det var min!

Nu havde jeg et sted, hvor jeg kunne skrive mine jokes ind, i stedet for at skrive dem ned på lapper, som forsvandt. Og folk læste dem og så de nye sjove billeder jeg lagde ind. Nogen begyndte endda at sende nye vittigheder og billeder.

Og allerede måneden efter var jeg oppe på 3.849 hits. Stadig uden at siden var med det store "tema". Men jeg har løbende lagt alt det sjove ind, jeg er faldet over eller har fået tilsendt. Dels for at jeg selv har styr på det, men også for at andre kan grine med af det. Og i januar 2004, indtil nu, har jeg haft 100.000 hits. Og det skønt jeg ikke har gjort noget særligt for at få de mange besøg.

Men jeg besøger da stadig mine venners hjemmesider, som kun indeholder 3 billeder og en bersonbeskrivelse... De skal vel også lære det før de bliver gode til det...
For som Nanoq siger: "der skal være plads til alle" Er der noget man ikke kan li' så kan man vel gå udenom. Men jeg synes nu det er hyggeligt at se billeder fra "onkel Børges jagttur" frem for nøgne kvinder der ligger i positur foran et kamera.
Avatar billede carstengp Nybegynder
24. januar 2004 - 01:49 #13
Damn blev det SÅ langt... Tror det er sengetid *hehe*
Avatar billede ALS Praktikant
03. februar 2004 - 14:28 #14
bryrup >> Hvad var spørgsmålet?