Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
23. januar 2004 - 22:37 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvor kan jeg få et program til at lave webshops?

HeJ!

Jeg skal bruge et program som kan lave webshops.
Det skal enten være gratis, eller koste højest 100 kr.
Priser skal være i dansk krone, og resten af siden skal også være dansk.

TAK
Avatar billede kobe14 Nybegynder
23. januar 2004 - 22:41 #1
Hmmm.. Det er ikke et program du skal bruge, det er noget kode, fx. php eller asp som du oploader til dit webhotel. Jeg tror ikke du kan finde noget gratis ellers sig lige til :P
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 22:41 #2
Notepad kan lave en webshop.. Hvis du ikke har nogen programmeringserfaring skal du ud og leje en løsning fx. Dandomain.dk, det koster dog min. 299kr md.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2004 - 22:44 #3
kig evt lidt på http://www.oscommerce.dk/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2004 - 23:01 #4
Kan ikke helt finde ud af om det stadig er gratis, men det har www.synonym.dk i hvertfald været.
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 23:16 #5
www.synonym.dk var gratis for 3 år siden.. TDC har overtaget det...
Avatar billede moskjaer Nybegynder
24. januar 2004 - 17:03 #6
Jeg anbefaler også gerne shoppen fra www.acomma.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. januar 2004 - 17:09 #7
nse >> Men ved du om den basicshop tdc kører med, koster penge ?
Avatar billede ALS Praktikant
26. januar 2004 - 10:51 #8
jakobclausen >> basicshop koster også penge. Alle løsningerne koster penge, der er slet ingen gratis løsning på det gamle Synonym efter TDC at overtog.
Os "gamle" der havde en gratis shop på Synonym har fået lov til at fortsætte med en gratis, men meget reduceret shop.
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
26. januar 2004 - 11:50 #9
Har ikke rigtigt fået noget ud af det
Avatar billede ALS Praktikant
26. januar 2004 - 12:16 #10
Det har du da.
Det svar fra jakobclausen, som du afviste, er da et link til en gratis shop-løsning.

En anden gratis shop en phPay, som du finder på http://phpay.sourceforge.net/
En helt 3. mulighed er at oprette en gratis shop på http://www.onlinesalg.dk men det er ikke den mest elegante løsning. Desuden er den langsom og ikke opdateret i flere år.
Avatar billede nse Nybegynder
26. januar 2004 - 15:32 #11
Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor seriøst det er, men Dandomain.dk's shopløsning er klart den nemmeste og billigste.. Ellers er der Scannet.dk's, men den koster lidt mere, og er langt fra så gennemført både grafisk og funktionsmæssigt..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. januar 2004 - 15:34 #12
Mener stadig det var et godt svar!