Avatar billede jber Nybegynder
23. januar 2004 - 22:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bliver smidt af trådløs netværk

Hej

Jeg har et netværk, hvor der fra min adsl forbindelse er et kabel til min router. Fra routeren er der et kabel til en stationær(xp pro), og et til en access point(SMC2655W). Jeg kobler op til access pointen med to bærbare den ene med xp pro og den anden med xp home, men de bliver hele tiden smidt af, dog mest den med xp home. Det er mega irreterende.

HJÆLP mig! Hvad gør jeg?

Jesper
Avatar billede nmh Nybegynder
23. januar 2004 - 22:33 #1
Kører den stationære helt uden problemer?
Kommer du på et lille stykke tid med de bærbare, og så mister du pludselig forbindelsen?
Avatar billede jber Nybegynder
23. januar 2004 - 22:44 #2
Ja den stationære har jeg overhovedet ingen problemer med.
Ja jeg er på et lille stykke tid. Alder højest 10 min.
Avatar billede jber Nybegynder
23. januar 2004 - 22:47 #3
Den med xp home kun 5 min.
Avatar billede kenp Novice
23. januar 2004 - 23:07 #4
hvordan har du sat wep-krypteringen!til at den selv skal sende koden ud eller?
Avatar billede jber Nybegynder
23. januar 2004 - 23:20 #5
Undskyld der er xp pro på alle computerne

Jeg har sat den til 128 bit wep kryptering og selv valgt koden
Avatar billede jber Nybegynder
23. januar 2004 - 23:21 #6
altså jeg har valgt koden.
Avatar billede kenp Novice
24. januar 2004 - 11:46 #7
prøv lgie under egenskaber for dit trådløsenet at slå 801.xx godkendelse fra!
Avatar billede jber Nybegynder
25. januar 2004 - 12:43 #8
kenp lægger du ikke lige et svar ind så du kan få nogle point.

Jeg er ikke blevet smidt af siden jeg fjernet den godkendelse.
Avatar billede kenp Novice
25. januar 2004 - 12:58 #9
det gør jeg :)