Avatar billede matz Nybegynder
23. januar 2004 - 21:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvor skal jeg henvende mig med min ide?

Jeg har nu i ca. et par år leget lidt med ideén om at opstramme ansigtet, fjerne rynker samt rense huden på en helt naturlig måde. Med den kombination jeg har prøvet og teste med har givet et resultat som stemmer overens med ideén - så er spørgsmålet, hvor skal man henvende sig med sådan en ide ? er der nogle links eller andet ?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. januar 2004 - 21:30 #1
det kommer jo an på metoden, er det noget der skal påføres/ indtages, skal det godkendes af sundhedsmyndighederne
Avatar billede matz Nybegynder
23. januar 2004 - 21:33 #2
Det er noget som skal påføres på huden - Men dog et naturmiddel som ikke er allergi fremkaldende - men ja, det skal sikkert lige igennem der først.
Avatar billede grind Nybegynder
23. januar 2004 - 21:50 #3
Er det noget med en klemme i nakken? (Spøg)
Hvis det er nogen der skal producere det, skal du nok forespørge hos firmaer, der i forvejen laver hudplejeprodukter.Og som formentlig vil poste flere penge i yderligere test. Det kan blive dyrt at markedsføre noget inden det er MEGET GRUNDIGT testet.
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 22:40 #4
Henvend dig til en investor, hvis idèen virkelig holder, så skulle der ikke være noget problem med at få penge mod en ejerandel mellem 20-49%
Avatar billede matz Nybegynder
23. januar 2004 - 22:45 #5
nse >> Men hvor finder jeg en investor ? Jeg kan sige dig at det som jeg har testet indtil videre over et par år...har holdt kravene uden bivirkninger - kun fremgang. Og processen tager alt fra 20-30 min.
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 23:17 #6
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 23:18 #7
Der står alt om finansiering, og der er links og beskrivelser af diverse ventureselvskaber..
Hvis det er noget med, at du blander nogen forskellige ting osv., så skal du huske at få patent på det..
Avatar billede cpufan Juniormester
24. januar 2004 - 00:11 #8
Avatar billede grafik-anders Mester
25. januar 2004 - 14:06 #9
Her er en stribe links, som du sikkert kan bruge. Jeg er godt nok selv fra Århus, så nogle af dem er relateret hertil, men der er ofte links til tilsvarende steder andre steder i landet.

http://www.incuba.dk/sw43.asp
http://www.cvu.dk/sw96.asp
http://www.startfirma.dk/
http://virk.dk/wps/portal/_s.155/77515
http://www.familieadvokaten.dk/Emner/161.html#Å
Avatar billede areon Nybegynder
24. november 2004 - 16:07 #10
hmmm Hej Matz.. Det lyder jo ganske lovende og ikke mindst revolutionerende..

Jeg er iværksætter bosat i Bulgarien, hvor mine forretninger er stedfæstet. Her udvilker og producere jeg enkelte alkohold produkter / nydelsesmidler samt indehave nogle bulgarske webportaler. Gennem disse portaler her jeg god kontakt til BalkanPharma som er østeuropas største producent af medicinalprodukter samt creme.

Hvis dit "produkt" holder den standart som du hævder kan man for en 10. del af investerings behovet realisere din Ide...
ja, uden at love formeget og hvis dit produkt skaber de resultater som du hævder, kan jeg give dig gode "værktøjer" til "projektets" realisering. (både kontaktmæssigt, distributionsmæssig samt økonomisk) [Såfremt dit produkt holder.]

Hvis det har interesse at vi kigger nærmere på projektet, kan du udarbejde en mere fyldestgørende beskrivelse og et idegrundlag for produktet.

nightlife@abv.bg

Med venlig hilsen
Jack
Avatar billede grafik-anders Mester
28. november 2006 - 20:35 #11
tak!
Avatar billede grafik-anders Mester
28. november 2006 - 20:36 #12
,,,, og håber, at du er kommet videre med det?