Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
23. januar 2004 - 20:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbne pdf og udskrive

Hvordan skal linket se ud, hvis det skal åbne en pdf fil, og udskrivningsboksen skal komme frem samtidig?

Katrine
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
23. januar 2004 - 20:29 #1
Det kan du sætte med en Acrobat Professional udgave, ikke igennem hverken client eller server side :)
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
23. januar 2004 - 21:01 #2
Det er en professionel udgave jeg har, men hvordan gør jeg det? Jeg troede det skulle stå i linket.
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
23. januar 2004 - 21:05 #3
Jeg har fundet noget der hedder advanced/javascript/set document actions

Men der kommer en rubrik frem hvor jeg skal skrive et script i.. men hvilket?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
23. januar 2004 - 21:05 #4
Sådan som jeg husker jeg engang har gjort det var at vælge File -> Document Properties -> Open options.. men nu kan jeg ikke finde funktionen, typisk :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
23. januar 2004 - 21:23 #5
document.print();?
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
23. januar 2004 - 21:29 #6
den snupper den ikke, der sker i hvert fald ikke andet end at pdffilen åbner..
Avatar billede wedellsborghovedlys Nybegynder
07. februar 2004 - 23:50 #7
lukker