Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

battlefield problemer

hej eksperten. jeg har lidt problemer med battelfield 1942. når jeg starter spillet op og kommer ind i menuen er der ingen problemer, men når jeg begynder at køre rundt med musen går den pludselig ud på skrivebordet.

jeg har spillet det tidligere idag, og der var der ingen problemer.

har opdateret min grafik driver og jeg køre med usb mus.

nogle der har forslag til hvad problemet kan være??
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 16:03 #1
skal lige notere at jeg ikke plejer at bruge driver til min mus
Avatar billede denmark77 Nybegynder
23. januar 2004 - 16:09 #2
har du cracket den????
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 16:10 #3
nej. det er købt og det hele
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 16:15 #4
det er lige så snart jeg køre musen over på en knap. går den ud af det. men for 4 timer siden var der ingen proglemer.
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 22:38 #5
lukker