Avatar billede proff Nybegynder
23. januar 2004 - 15:54 Der er 14 kommentarer

Jeg søger et gif program

Hejsa.. Jeg søger et program der kan samle bmp filer til en gif fil.. (Altså en animation)

Når den gemmer skal kvaliteten på billedet stadig blive god!!

Altså når man gemmer gif filen skal den ikke kun gemme i 256 farver..

Helt freeware !-)
Nogen det kender et?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2004 - 15:57 #1
Adobe ImageReady - der følger med photoshop
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2004 - 15:58 #2
- mener også at den kan klaret det med kvalitet, men ikke helt sikker
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2004 - 15:58 #3
VideoMach
30 dages eval, derefter gratis ved valg af non-comercial.
http://www.gromada.com/VideoMach_dl.html
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
23. januar 2004 - 15:59 #4
Kender noget til dette program http://www.moviegear.com/ men er ikke helt klar over om det kan hvad du søger men test trial-udgaven selv :-))
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2004 - 16:46 #5
du får altså ikke gif til at gemme i mere end 255 farver. (eller er jeg helt galt på den)
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2004 - 17:03 #6
Catbody du er helt galt på den. Gif kan gemmes i 256 farver ;)
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2004 - 18:53 #7
michael-K >>  er du nu helt sikker. Hvis vi ny forudsætter at 100% hvid og 100% sort ikke er farver (iflg. gammel farvelære) er der nok kun 254 farver at vælge imellem som GIF. Hvis vi så includerer den hvide og sorte kommer vi op på 256 farver.
Og nu ved jeg ikke rigtig mere hvordan jeg får bortforklaret min trykfejl på 255 ;o))
hilsen
HC
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. januar 2004 - 18:16 #8
:)
Avatar billede ultraper Nybegynder
03. februar 2004 - 17:54 #9
Hvis du ikke gider at bruge 1500kr på alle de dyre programmer der er blevet nævnt, kan gratis downloade MS GIF creater eller animater eller sådan noget..... ellers kik ind hos www.komputer.dk --> programmer/gratis programmer ellers såden noget... de har helt sikkert noget du kan bruge...

Selv tak..
Avatar billede kobe14 Nybegynder
03. februar 2004 - 17:57 #10
"Altså når man gemmer gif filen skal den ikke kun gemme i 256 farver.."

En GIF kan kun komme op på 256 faver,... sååå ÅÅååååååÅå
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. april 2004 - 02:38 #11
proof"(Altså en animation)"

så kunne du bruge flash og save som .swf
så kan du bruge alle de farver du vil og filen vi sikkert fylde mindre end tilsvarende i .gif

du kan hente en 30 dages eval. på www.macromedia.com
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. juli 2005 - 11:47 #12
den var godt nok gammel, skal vi ikke se at få lukket spørgsmålet?
(hader alle de gule flag ;)

smider lige et svar for ovenstående, hvis det var der du endte (flash) :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. juli 2005 - 11:47 #13
blip
Avatar billede hcma Novice
03. juli 2005 - 11:55 #14
proff >>  du har 41 åbne spørgsmål. Er der ikke bare nogle af dem, som kan lukkes?
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=proff&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp