Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 14:29 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Projekt til salg, men hvor?

Hej,
Jeg har i de sidste par måneder arbejdet på et projekt/koncept, men jeg har i mellemtiden fået et godt arbejdstilbud, derfor vælger jeg at sælge projektet.
Projektet omfatter advokatskrevne handelsbetingelser, hjemmeside med tilhørende shop samt diverse kontakter alt sammen proffessionelt opbygget..
Konceptet er lidt utraditionelt, men ikke nytænkende, der er 1 spiller på markedet, dog skal det siges, at indtjeningspotentialet er forholdsvis højt uden nogen store omkostninger. Jeg sælger til en pris, som kun dækker mine omkostninger, da jeg gerne ser projektet ført ud i livet.

Jeg er bare meget i tvivl, hvor kan jeg sætte det til salg?
Avatar billede janemil Nybegynder
23. januar 2004 - 14:33 #1
http://www.match-online.dk - eller her.
Tror dog ikke du får det solgt. Projekter i opstartsfasen er sjældent noget værd uden drivkraften bag.
Avatar billede goose Nybegynder
23. januar 2004 - 14:33 #2
Prøv f.eks. QXL

/Goose
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 14:35 #3
Ja, det er også det der er problemet..
Jeg tror også, at det skal overtages af en privat, der har lyst til at drive en shop i fritiden med mulighed for deltid/fuldtid.. Som jeg skrev så skal det kun dække mine faste omkostninger, så prisen forløber sig heller ikke særlig højt..
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 14:36 #4
Der skulle ikke stå shop men service :)
Avatar billede janemil Nybegynder
23. januar 2004 - 14:37 #5
2 måneders løn er jo ikke småpenge for en shop man kan købe for 299kr pr. måned.
Men nu ved jeg jo ikke hvad din kan ekstra og hvad du sælger.
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 14:40 #6
Jeg har ikke regnet løn med i, det er kun advokatsalær og andre småting.. Selve shoppen og designet ville koste en mindre formue at få lavet i tilsvarende kvalitet..
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 14:42 #7
Jeg har nemlig overvejet kun at sælge shopløsningen og designet. Det vil sikkert kunne dække det, men jeg kan ligeså godt sælge det hele, da prisen ville være uændret.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2004 - 14:43 #8
synnes du undgår prisen meget, du kunne evt. nævne din pris samtidigt og se om der var nogen der bed på herinde..
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 14:45 #9
Prisen er under 8000kr-10000kr..
Avatar billede ceec Nybegynder
23. januar 2004 - 14:47 #10
Hej nse

Smid mig en mail på ceec_cromwell@yahoo.dk
Jeg er da interesseret i at høre mere, og evt. købe det af dig.

Ceec
Avatar billede cholm Nybegynder
23. januar 2004 - 14:51 #11
nse >>>

Har du en mail hvor du kan kontaktes ?

/cholm
Avatar billede nse Nybegynder
23. januar 2004 - 14:54 #12
ja nse_55@yahoo.dk
Avatar billede mikker Nybegynder
23. januar 2004 - 18:42 #13
Hvis det stadig har interesse, så smid en mail på michael_groendahl@hotmail.com

8-10.000 er jo ikke mange penge, hvis konceptet holder...
hvad med en evt. andel af overskuddet? Nå men alt det kan jo diskuteres.

- Mikker
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
24. januar 2004 - 09:07 #14
Hvis det er det rigtige koncept, som er bygget på de gode idéer er jeg da helt sikkert interesseret i at hjælpe, med at føre projektet ud i livet. Du kan kontakte mig på nicolai@2COMM.dk
Avatar billede cholm Nybegynder
26. januar 2004 - 11:41 #15
Det kunne være rart med et svar på min mail.

/cholm
Avatar billede abruscato Nybegynder
26. januar 2004 - 18:05 #16
Du kan kontakte http://www.konceptformidling.dk/ og høre hvad de kan gøre for dig.
Avatar billede nse Nybegynder
30. maj 2004 - 17:51 #17
.
Avatar billede nse Nybegynder
30. maj 2004 - 17:52 #18
.