Avatar billede pilrik Nybegynder
24. januar 2001 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS Windows NT Server 4.0 til salg

Ny licens købt i januar 2001, sælges for kr. 4.500,- eks moms.

Kontakt her eller på 33326333
Avatar billede mr_y Nybegynder
27. januar 2001 - 00:22 #1
Hvad er experten blevet en salgs annonce for så har jeg 2 isa netkort til koax stik til salg for ca 1000 pr stk

er det også til salgs annoncer denne her site

damn så kan man lige så godt besøge edbpriser.dk
Avatar billede pallepirat Nybegynder
28. januar 2001 - 18:31 #2
Hej pilrik

Jeg synes ikke det er stedet at sælge varer så stop det venligst ellers rapporterer jeg det til Ekspertens administrator!!
Avatar billede pilrik Nybegynder
29. januar 2001 - 14:09 #3
Det var dog ufatteligt. Læs venligst hvad Andreas_admin skrev under følgende spg.!!!!!!

http://www.eksperten.dk/spm/45574

CITAT:
\"Hvorfor ikke forsøge at sætte den til salg i \"Hardware\", \"Generelt\" ?

Men tak for ingenting!!!!