Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2004 - 12:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

kryptering af usbkey

jeg mangler et program der både kan køre på freebsd, linux og windows 2000 og xp der kan passwd beskytte et drev på min usbkey

kravene er som følger:
det skal virke på overnævnte systemer
dekryptering skal foregå vha. en eller flere exe filer der ikke skal installeres men kan ligge på et andet drev på samme usb key.
det skal være gratis.
det skal være sådan at hvis jeg hiver min key ud imens den er dekrypter så skal data stadig være kryptet(det lyder mystisk, kan forklare nærmere hvis du ikke forstår hvad jeg mener)

findes der et sådan stykke software?
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
23. januar 2004 - 17:28 #1
Jeg har ikke hoert om et program der opfylder alle krav, men ideen er god, saa hvis der er andre herinde der er med, jeg er frisk paa at vaere med til at udvikle det.. :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
24. januar 2004 - 16:28 #2
jeg er også med på at udvikle det, har dog ikke den store krypterings eller programmerings sans....
Avatar billede super_g Nybegynder
27. januar 2004 - 16:30 #3
Hvad med PGP Disk ???
Avatar billede winerror Nybegynder
08. februar 2004 - 19:49 #4
hvor kan man enligt finde PGP hene a fx trial version ?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. februar 2004 - 09:53 #5
super_g så vidt jeg ved kan pgpdisk ikke bruges under linux/bsd?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. marts 2004 - 02:39 #6
lukker, fandt ingen løsning