Avatar billede sandahl Nybegynder
23. januar 2004 - 09:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FTP over fiktivt kontor netværk

Hejsa!

Jeg har lavet en FTP til et projekt i min skole, FTP´en er lavet med IIS, mit problem består i at jeg fra min Windows 2000 server godt kan komme på FTP´en, men alle andre kan ikke... det hjælper ikke at de er på samme net, det skal lige siges at vi har en linux firewall til at stå, som osse kører squid, men det burde ikke have noget at sige da alt er åbnet...

nogle ideér?
Avatar billede jesperblom Nybegynder
23. januar 2004 - 21:26 #1
Hejsa

Når du siger komme på, mener du så at andre ikke kan finde FTP serveren eller bare bliver afvist som uautoriseret brugere?
Avatar billede prve Nybegynder
24. januar 2004 - 23:15 #2
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Når du bruger IIS til at lave FTP, skal du lave en gruppe, som har rettighed til at læse og skrive i den folder som huder FTP.
Avatar billede sandahl Nybegynder
26. januar 2004 - 09:15 #3
de kan ikke finde den... hvis jeg logger ind som admin åp min egen pc og går ind i current sessions, viser den at admin er logget på men hvis jeg prøver fra en anden maskine er det som om den ikke kan finde FTP´en, skulle man lave en gruppe usere der har lov til at gå på den?
Avatar billede sandahl Nybegynder
05. december 2005 - 13:44 #4
napper selv points så...